Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere medlem av luftambulansen? Hvorfor/hvorfor ikke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 22:39   #30
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere medlem av luftambulansen? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har vært medlem i over 15 år og er faktisk gullmedlem. Jeg er medlem for å støtte den forskningen de gjør og all den livsviktige opplæringen de bedriver både av barn og voksne.

Det er ikke en reiseforsikring i det hele tatt, men et sted du kan henvende deg for råd, forklaring og hjelp om du blir syk i utlandet. Og de kan komme og assistere deg på stedet, men du må jo selvfølgelig ha gyldig reiseforsikring i tillegg.

Jeg ser på dette ikke som en fordel for meg selv, men som støtte til en organisasjon som gjør mye bra i samfunnet.

De som trenger hjelp av ambulansehelikopter får jo hjelp uansett om de er medlem eller ikke, for de driver som datterselskaper av NLA på oppdrag for staten, men jeg mener at tjenesten helt sikkert ville vært dårligere om de ikke hadde mange medlemmer til å støtte arbeidet de gjør.

Så ja, dette er en av de organisasjonene jeg tar meg råd til å støtte. Om noen ønsker å bli medlem kan jeg helt sikkert være behjelpelig med å verve også, så får jeg en fin knalloransje t-skjorte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.