Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til Vimsen, Bergljot + andre interesserte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-07, 12:43   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til Vimsen, Bergljot + andre interesserte

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vel, hvis du er uenig i handlinger andre gjør i trafikken, og kritiserer det, og de sier "ok, så du er så jævla perfekt selv, siden du kan belære andre om hvordan de skal kjøre" så tar du det som et kompliment? Eller hvis du får høre "Du tror du er så perfekt at du kan tillate deg å se ned på alle oss andre som gjør en liten feil i ny og ne", hvis du påpeker noe de gjør som du ville gjort annerledes.

Det er sånne tilfeller vi snakker om.

OK, jeg skjønner at jeg må ha gått glipp av noen opphetede diskusjoner om temaet.

Vet ikke helt om jeg misforsto deg, men mente du at det er selve "belæringen" som anses som perfekt, ikke handlingen? For jeg må jo si at på de områdene hvor jeg virkelig anstrenger meg for å gjøre ting best mulig, eller "perfekt" om du vil, så syns jeg ikke det er negativt om noen mumler at jeg er "så perfekt". Kanskje er det et snev av misunnelse eller irritasjon over noe jeg gjør som de syns er teit. Men jeg tar meg ikke nær av det. Men jeg er ikke spesielt aktiv på "belæring", så i den sammenhengen har jeg vel aldri opplevd å bli anklaget for å være "perfekt". Men kan jo forstå at det er hakket verre, for begge parter. Ingen liker å bli belært...

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.