|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du sosial/liker å være sammen med andre (utenom din familie)? | |||
Jeg vil helst være sammen med andre hele tiden! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3,74% |
Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
130 | 69,52% |
Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ. |
46 | 24,60% |
Gjør alt jeg kan for å slippe å være sammen med andre. |
2 | 1,07% |
Annet. |
2 | 1,07% |
Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg måtte hake på alternativ to, men er lite flink til å besøke folk. Jeg har det jo så utrolig bra hjemme |
![]() |
![]() |
#43 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Er sosial, men liker også å være alene. Sånn passe av begge deler. Liker også godt å være helt alene, selv om jeg ikke helt kan huske hvordan det var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg sliter med sosialangst, og jeg liker ikke å være sosial. Jeg liker meg best hjemme. Men er sosial når jeg MÅ. Jeg stiller opp på møter, kontroller, dugnad osv når jeg MÅ. Men gjør ofte det jeg kan for å slippe om jeg har en dårlig dag. Heldigvis kan eksen også stille opp på noe som er i forbindelse med barna.
![]() |
#45 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til.
![]() |
#46 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er du sosial?
Jeg er helt på linje med Skilpadda. Jeg liker veldig godt å være sammen med folk jeg liker, men jeg er fullstendig avhengig av enetid og familietid i store doser.
![]() |
![]() |
#47 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er veldig glad i å være sammen med andre, såfremt det er folk som ikke krever for mye av meg. Jeg liker også små grupper bedre enn store. Jeg klarer sjelden å gå en hel dag uten å ha noe omgang med folk utenfor familien. Ferier er unntaket, men da er jeg rimelig desperat når jeg kommer hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Til vanlig er jeg bare på jobb og hjemme. Er på møter på skolen av og til, men besøk og sånn er veldig sjeldent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er nok ganske sosial, men veldig hjemmekjær også. Blir det mye farting flere dager på rad, synes jeg det er fryktelig godt å bare være hjemme noen dager. I helgene blir jeg rastløs om vi ikke kommer oss ut på tur, på besøk, ha noen på besøk eller noe. Men det er greit å ikke ha noe på tapeten også.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Det går i perioder. Før vi fikk barn var jeg ekstremt sosial. Måtte på cafè, på besøk, ha besøk. Nå med 2 barn og 2 fulle jobber blir det litt sjeldnere at vi treffer folk. Både mannen min og jeg har to jobber som dekker det meste sosiale i løpet av en dag, og begge barna går jo i barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er ganske hjemmekjær, og har for lite overskudd for tiden til å ønske meg de store sosiale utskeielsene. Men jeg savner å se vennene mine oftere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|