Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du sosial?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du sosial/liker å være sammen med andre (utenom din familie)?
Jeg vil helst være sammen med andre hele tiden! 7 3,74%
Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. 130 69,52%
Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ. 46 24,60%
Gjør alt jeg kan for å slippe å være sammen med andre. 2 1,07%
Annet. 2 1,07%
Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 17:59   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Er du sosial?

...

Sist redigert av Strutsen : 17-12-12 kl 22:13.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:06   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du sosial?

Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til - stemte jeg!

Gammel 11-11-09, 18:09   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er utrolig lite sosial altså. Jeg er helt håpløst treg med å kontakte folk og det kan fort ta noen år mellom hver gang jeg er på besøk.

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:11   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Ordlyden i denne ble litt feil for meg, men det er allikevel den som passer best:
Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ.

Jeg vil gjerne være sammen med folk, men oftere alene enn sammen med mange andre.

Gammel 11-11-09, 18:12   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er voldsomt varierende. Til tider har jeg et stort behov for å være alene, men jeg synes også det er veldig hyggelig å møte folk.

Gammel 11-11-09, 18:15   #6
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til.

Jeg trives både med å være hjemme og med å være sammen med andre. Det er som oftest tiden som ikke strekker til når det gjelder å være sammen med andre

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:23   #7
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trives godt hjemme, og i eget selskap, men jeg må treffe venner eller annen familie i løpet av uka.

Gammel 11-11-09, 18:27   #8
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg trives godt hjemme, og i eget selskap, men jeg må treffe venner eller annen familie i løpet av uka.

Signerer denne!
Heldigvis har jeg en veldig god nabo-venninne som alltid er åpen for en prat og en kopp te enten klokken er 21 eller 01.

Gammel 11-11-09, 18:28   #9
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg syntes ikke noen av alternativene passet meg helt. Jeg liker godt å være sammen med andre mennesker, men det kan gå ganske lang tid uten før jeg blir rastløs. Jeg gikk hjemme i nesten ett år da jeg skrev masteroppgaven min, og holdt på å gå på veggen av mangel på menneskelig kontakt. Da traff jeg kun familie og venner på kafé en til to ganger i uka og det var utrolig deilig å få deltidsjobb igjen.

Nå jobber jeg fullt og treffer en god del mennesker i jobben min, og da skal det litt mer til før jeg orker å treffe enda flere. Jeg liker jo fortsatt å treffe vennene mine, men jeg må ha litt overskudd til det. Jeg er sjelden den som tar initiativ til besøk, og det hender jeg takker nei til å besøke venner også, dersom jeg er sliten. Det kan fort gå en måned eller mer uten at jeg er på besøk hos noen eller noen er her, men vi treffer folk utenfor hjemmet da.

Jeg er forresten en klar I på sånne Myers-Briggs-tester, oppmot 90 %.

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:34   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er voldsomt varierende. Til tider har jeg et stort behov for å være alene, men jeg synes også det er veldig hyggelig å møte folk.

Sånn er jeg også. Og noen ganger skjer alt på en gang og jeg er veldig sosial og flyr hit og dit. Men andre ganger koser jeg meg mye hjemme.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:35   #11
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg er en sånn som gjerne kan unngå å være sammen med andre for heller å være hjemme. Men når jeg først kommer meg ut syns jeg som oftest at det er så moro at jeg ikke kan skjønne hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Antagelig en kombinasjon av slitenhet, litt asosiale tendenser og altfor mange mil med dørstokk.

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:38   #12
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg er en sånn som gjerne kan unngå å være sammen med andre for heller å være hjemme. Men når jeg først kommer meg ut syns jeg som oftest at det er så moro at jeg ikke kan skjønne hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Antagelig en kombinasjon av slitenhet, litt asosiale tendenser og altfor mange mil med dørstokk.

Kjenner meg litt igjen i det. Det pleier å være veldig hyggelig når man først kommer seg ut!

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:44   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

De Myers-Briggstestene sier forøvrig at jeg er en E.

Det er nok riktig også, for jeg liker godt å treffe folk. Jeg bare gjør det ikke så mye.

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:51   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Noen uker er jeg veldig sosial , andre uker er jeg mye hjemme. Nå for tiden er jeg utrolig sosial og synes egentlig det er litt slitsomt .

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:59   #15
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jeg var mye mer sosial før jeg fikk barn, nå syns jeg det er herlig med en kveld hjemme alene når de har lagt seg. Men jeg svarte hjemme av og til, blant andre av og til.

Gammel 11-11-09, 19:18   #16
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Krysset av for "Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ." for det er nærmest, men egentlig synes jeg Frøken Rattata sin beskrivelse passer bedre :

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:42   #17
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Trives veldig godt i både mitt eget selskap, og samen med familien, men av og til bare MÅ jeg se andre folk, spesielt i disse permisjonstider, det er tidvis ganske stusselig, egetlig.

Gammel 11-11-09, 19:57   #18
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Balanse er viktig for meg. Jeg trenger tid for meg selv, men jeg trenger også å omgås andre. Igjen stemmer jeg for å utvide døgnet til 48 timer så jeg får tid til å gjøre alt jeg har lyst til i løpet av en dag.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:59   #19
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fryktelig hjemmekjær, men liker veldig godt å være sammen med andre også.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:01   #20
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Svarte: Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til.

Er i grunnen veldig sosial av meg, og er glad for at jeg har en jobb med masse mennesker rundt meg.
Men liker meg godt hjemme med familien også.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.