|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du sosial/liker å være sammen med andre (utenom din familie)? | |||
Jeg vil helst være sammen med andre hele tiden! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3,74% |
Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
130 | 69,52% |
Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ. |
46 | 24,60% |
Gjør alt jeg kan for å slippe å være sammen med andre. |
2 | 1,07% |
Annet. |
2 | 1,07% |
Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til - stemte jeg!
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er utrolig lite sosial altså. Jeg er helt håpløst treg med å kontakte folk og det kan fort ta noen år mellom hver gang jeg er på besøk. |
![]() |
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er du sosial?Ordlyden i denne ble litt feil for meg, men det er allikevel den som passer best:
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er voldsomt varierende. Til tider har jeg et stort behov for å være alene, men jeg synes også det er veldig hyggelig å møte folk.
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?
Signerer denne!
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg syntes ikke noen av alternativene passet meg helt. Jeg liker godt å være sammen med andre mennesker, men det kan gå ganske lang tid uten før jeg blir rastløs. Jeg gikk hjemme i nesten ett år da jeg skrev masteroppgaven min, og holdt på å gå på veggen av mangel på menneskelig kontakt. Da traff jeg kun familie og venner på kafé en til to ganger i uka og det var utrolig deilig å få deltidsjobb igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sånn er jeg også. Og noen ganger skjer alt på en gang og jeg er veldig sosial og flyr hit og dit.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er en sånn som gjerne kan unngå å være sammen med andre for heller å være hjemme. Men når jeg først kommer meg ut syns jeg som oftest at det er så moro at jeg ikke kan skjønne hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Antagelig en kombinasjon av slitenhet, litt asosiale tendenser og altfor mange mil med dørstokk. |
![]() |
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
Kjenner meg litt igjen i det. Det pleier å være veldig hyggelig når man først kommer seg ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du sosial?De Myers-Briggstestene sier forøvrig at jeg er en E. |
![]() |
![]() |
#15 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Er du sosial?Jeg var mye mer sosial før jeg fikk barn, nå syns jeg det er herlig med en kveld hjemme alene når de har lagt seg. Men jeg svarte hjemme av og til, blant andre av og til.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Krysset av for "Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ." for det er nærmest, men egentlig synes jeg Frøken Rattata sin beskrivelse passer bedre :
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Er du sosial?Trives veldig godt i både mitt eget selskap, og samen med familien, men av og til bare MÅ jeg se andre folk, spesielt i disse permisjonstider, det er tidvis ganske stusselig, egetlig.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du sosial?Balanse er viktig for meg. Jeg trenger tid for meg selv, men jeg trenger også å omgås andre. Igjen stemmer jeg for å utvide døgnet til 48 timer så jeg får tid til å gjøre alt jeg har lyst til i løpet av en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du sosial?Jeg er fryktelig hjemmekjær, men liker veldig godt å være sammen med andre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du sosial?Svarte: Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|