Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 23:19   #301
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg må melde meg ut av? vekk fra? skifte fra? den siden jeg.

Jeg må nok menge meg med villaeierene snart jeg.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Villaeiere i Trøndelag med to barn er det jo en del av, ja.

Hvis vi på nordvestlandet får være med også, kan dere få komme hit og spille krokket. Vi må jo tross alt ha egnede hager til den slags aktiviteter.

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ja jeg er og med og spiller kanonball. Det er jeg egentlig ganske god på.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Sorry, jeg klarer bare ikke fjase, men dere andre gjør en super jobb

Jaha.. Jeg ble litt sånn "hallo" av hele greia, og synes Dronningen kanskje ikke kan anta at de av oss som som _ikke_ heier på mannen hennes har et sykelig, narcissitisk og oppkonstruert selvbilde på grunn av manglende kjærlighet i barndommen. Uten at jeg kan si det sikkert selvsagt.

Jeg vil helst være på lag MOT de som er enige med noen som er enige med Fardal. Dessverre er jeg svært dårlig i ballspill, men jeg kan bake kake og rope stygge ord om dommeren på sidelinja.

Gammel 14-11-09, 08:00   #302
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Håjoda. Jeg hadde valgt deg først skulle vi spille kanonball. :kumbaja:

Å kanonball

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 10:19   #303
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg må si jeg blir litt av å lese hvordan man etterhvert snakker (les skriver) om hverandre her inne.
'Vil ikke møte noen som deg' og 'Hva slags menneske er du?' utsagn er jo ordentlig ufint!! Presiserer at dette ikke er ordrett gjengitt ...
Er ikke hele poenget med et forum at man skal ha LOV til å være uenige om ting eller evt enige?

Ja, det straffer seg å la bilen gå på tomgang.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 13:37   #304
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jaha.. Jeg ble litt sånn "hallo" av hele greia, og synes Dronningen kanskje ikke kan anta at de av oss som som _ikke_ heier på mannen hennes har et sykelig, narcissitisk og oppkonstruert selvbilde på grunn av manglende kjærlighet i barndommen. Uten at jeg kan si det sikkert selvsagt.

Dere kan tøyse og tulle alt dere vil. Men ja jeg finner det særdeles merkelig at noen velger å fokusere mer på at noen sier i fra (som en slags provokasjon) enn saken det sies i fra om. Jeg gjør det. Enkelt og greit. Så kan dere diskutere det opp og i mente, men det endrer ikke på det faktum at jeg sier i fra når det gjelder ting som berører mine barn. Det spiller ingen rolle hva det er eller hvor det er, og det spiller ingen rolle hvem du er. Det handler ikke om å heie på noen, eller om det var mannen eller meg eller noen andre som sa i fra. Det handler ikke om politi eller norges lover eller "å kjenne sin rett". Denne saken er ikke en unik sak med mange sider. Det handler bare om å forvente at noen grei, og spesielt når det er unger involvert, og skuffelsen over at noen velger å ikke være det. Noen velger å ikke bry seg. Ser man ikke den, så ser man bare rett og slett det man har bestemt seg for å se. At jeg tror jeg er noe, eller noe sånt. Komme her og komme her. Kommandere verden rundt. Bla bla.

Nå har jeg ikke lest alt jeg heller, bare sjekket litt på oppdateringer i ny og ne. Men føler vel litt som andre her at dette innlegget ble virkelig tatt tak i for alt det var verdt.

Sist redigert av Dronningen : 14-11-09 kl 13:52.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 13:40   #305
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også de eksemplene Mississippi nevner her grenser til å være ufint. Spesielt nå det er såpass mye fokus rundt dette å skille sak og person. Slike uttalelser går jo direkte på på person mener jeg.

Men om det er så vondt ment kan jo diskuteres da.

Men jeg har ikke lest hele tråden, jeg backet ut for noen svar siden.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 13:41   #306
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kongen tre liv?

Gammel 14-11-09, 16:04   #307
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Dere kan tøyse og tulle alt dere vil. Men ja jeg finner det særdeles merkelig at noen velger å fokusere mer på at noen sier i fra (som en slags provokasjon) enn saken det sies i fra om. Jeg gjør det. Enkelt og greit. Så kan dere diskutere det opp og i mente, men det endrer ikke på det faktum at jeg sier i fra når det gjelder ting som berører mine barn. Det spiller ingen rolle hva det er eller hvor det er, og det spiller ingen rolle hvem du er. Det handler ikke om å heie på noen, eller om det var mannen eller meg eller noen andre som sa i fra. Det handler ikke om politi eller norges lover eller "å kjenne sin rett". Denne saken er ikke en unik sak med mange sider. Det handler bare om å forvente at noen grei, og spesielt når det er unger involvert, og skuffelsen over at noen velger å ikke være det. Noen velger å ikke bry seg. Ser man ikke den, så ser man bare rett og slett det man har bestemt seg for å se. At jeg tror jeg er noe, eller noe sånt. Komme her og komme her. Kommandere verden rundt. Bla bla.

Nå har jeg ikke lest alt jeg heller, bare sjekket litt på oppdateringer i ny og ne. Men føler vel litt som andre her at dette innlegget ble virkelig tatt tak i for alt det var verdt.

Synes du generelt det er bra å si ifra om man reagerer på noe som angår barn? Jeg er ofte veldig uenig med deg i mange diskusjoner rundt barneoppdragelse etc, men hadde jeg møtt deg IRL hadde jeg neppe gått bort og sagt at du burde gjøre ting annerledes med barna dine.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 16:39   #308
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Det er jo ikke tøys det som kommenteres. Det kommenteres jo at det er ganske frekt av dere å ta det så langt som dere dro den, fordi noen kritiserer deres oppfatninger av rettigheter til å kommandere andre. Ingen her har sagt at det er feil å si i fra, eller å bry seg om andre.

Leser du og din mann innholdet i innleggene til de dere kritiserer??
Finnes det ikke en sjanse for at dere mistolker noe her? Eller mener du seriøst at jeg må være et vemmelig menneske ut i fra hva jeg har skrevet her?

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 16:59   #309
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Synes du generelt det er bra å si ifra om man reagerer på noe som angår barn? Jeg er ofte veldig uenig med deg i mange diskusjoner rundt barneoppdragelse etc, men hadde jeg møtt deg IRL hadde jeg neppe gått bort og sagt at du burde gjøre ting annerledes med barna dine.

Hun sa at hun reagerer på ting som berører hennes barn. (Og at hun forventer/ønsker at folk skal være greie når det skjer.)

Gammel 14-11-09, 21:42   #310
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hun sa at hun reagerer på ting som berører hennes barn. (Og at hun forventer/ønsker at folk skal være greie når det skjer.)

Enkelt og greit. De fleste gjør jo det.

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Leser du og din mann innholdet i innleggene til de dere kritiserer??
Finnes det ikke en sjanse for at dere mistolker noe her? Eller mener du seriøst at jeg må være et vemmelig menneske ut i fra hva jeg har skrevet her?

Jeg har lest gjennom tråden nå, og ser jo at de aller fleste har en lik oppfatning av dette, mens noen få - svært få - reagerer veldig i motsatt retning. Du snakker bl.a. om hvor sint du ville blitt, som en form for trussel. Så ja jeg står fortsatt for det jeg mener, basert på det du skriver.

Gammel 14-11-09, 21:53   #311
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i at det er naturlig å reagere på ting som berører barna, men det spiller jo absolutt en rolle hva, og i hvor stor grad det berører dem. Hvis fremmede prøvde å dra barnet mitt med i en bil, eller prøvde å gi det ettellerannet uten min tillatelse, ville jeg nok reagert. Jeg ville ikke reagert (i betydningen "nå skal du jammen høre her..") dersom jeg og barna gikk forbi en bil som sto på tomgang. For at jeg skal reagere med å irettesette fremmede mennesker, må handlingene deres enten representere en reell fare for barna mine, eller være av mindre alvorlig grad, men noe som gjentar seg ofte.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:24   #312
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, det innlegget jeg siktet til oppfattet jeg som helt uproposjonalt i forhold til det som ble skrevet vedr det å "ta seg til rette" i andres bil. Jeg synes at du skyter spurv med kanoner ved å dra inn barndomsopplevelser og dårlig selvtillit fordi jeg ikke hadde synes det var bare helt greit at du eller mannen din eller hvemsomhelst hadde slått av _min_ bilmotor. Jeg tror bare ikke man kan forvente at noen er enige med en selv i ett og alt, og jeg synes ikke de dermed sagt fortjener merkelappene du/dere setter på dem.

Helt ærlig? Det kan virke som om du ikke helt klarer å respektere at ikke alle synes at dette ikke var greit, at du ble litt tatt på senga når ikke alle applauderte. Vi er heldigvis en fargerik gjeng her inne, uenighet bør man takle uten å dra inn Frp eller narcisme.

Gammel 15-11-09, 12:22   #313
Dronningen
Pauset

Standard

Helt ærlig? Det kan virke som om du ikke helt klarer å respektere at ikke alle synes at dette ikke var greit, at du ble litt tatt på senga når ikke alle applauderte.

Jepp. Jeg ser at du forsøker å bruke det mot meg på en måte, men samtidig så er det jo sakens kjerne. Helt riktig.

Gammel 15-11-09, 16:03   #314
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Jeg ser at du forsøker å bruke det mot meg på en måte, men samtidig så er det jo sakens kjerne. Helt riktig.

...

Gammel 15-11-09, 16:20   #315
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm bilen starter jeg 10 minutter før vi drar ja. Og i hjemmespl starter vi alle bilene før vi skal ut å kjøre. Har faktisk aldri falt meg inn at dette er et problem. Dette er jo på de kaldeste dagene i året,så er ikke mange dagene det gjelder. Jaja alt hva man lærer at man skal ha dårlig samvittighet for.

Gammel 15-11-09, 16:36   #316
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg syklet forbi floksa sin barnehage i natt og den ligger ikke øde til i det hele tatt, tok til og med bilde for å bevise det. Deretter syklet jeg på noen sinnsyke veier inn mot Bergen, hvor jeg ble reddet av tre trivelige FP-er, frøya, barbarella og mauser, som tok meg og sykkelen med til en koselig liten leilighet de leide sammen med sine respektive så de kunne kose seg sammen. Jeg tenkte swingers, men neida, de var gørrkristne alle tre, men hadde hund sammen i den. De ville bare fortelle meg at det fantes en undergruppe på FP for dem som hadde adoptert, og derfor sendt meg en felles, koselig pm. Men så så de meg sykle forbi.

Ærlig talt, jeg ville da aldri hatt hund.

Gammel 21-11-09, 23:59   #317
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg blir like provosert over at noen tror det er greit å ta seg til rette i andres bil.

Det handler ikke om å ta seg til rette. Å la bilen gå på tomgang er en straffbar handling og ved å slå av bil som går på tomgang stopper man dermed en sådan handling. Det må selvfølgelig være en viss forholdsmessighet her; man kan ikke knuse bilruten for å komme frem til nøklene, men når bilen er ulåst er det uproblematisk.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:05   #318
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det handler ikke om å ta seg til rette. Å la bilen gå på tomgang er en straffbar handling og ved å slå av bil som går på tomgang stopper man dermed en sådan handling. Det må selvfølgelig være en viss forholdsmessighet her; man kan ikke knuse bilruten for å komme frem til nøklene, men når bilen er ulåst er det uproblematisk.

Jeg visste ikke at det var straffbart. Får man bot?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:09   #319
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

tråden har helt eskalert. Jeg har ikke lest alt. Men ut fra hovedinnlegget så synes jeg det er en helt grei ting å ta opp med barnehagen at det står biler på tomgang og at det ikke er ønskelig. Om noen gjentatte ganger bryter dette forbudet synes jeg det hadde vært en rimelig lærepenge om noen slo av bilen.

Skjønner at det kan finnes legitime grunner for at bilen må gå, men i de fleste tilfeller er det vel bare bekvemmelighet det er snakk om.

Utenfor huset vårt er vi plaget med kjøreskolebiler av alle ting som står i veikanten med motoren i gang, som den største selvfølge. Om sommeren fordi det er for varmt til å slå den av og om vinteren fordi det er for kaldt. Vi bor i en blindvei ikke langt fra biltilsynet og det er mange som har opplæring rundt her. Men de lærer tydeligvis ikke at biler ikke skal gå på tomgang.

Gammel 22-11-09, 00:39   #320
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Hmmm bilen starter jeg 10 minutter før vi drar ja. Og i hjemmespl starter vi alle bilene før vi skal ut å kjøre. Har faktisk aldri falt meg inn at dette er et problem. Dette er jo på de kaldeste dagene i året,så er ikke mange dagene det gjelder. Jaja alt hva man lærer at man skal ha dårlig samvittighet for.

Har du virkelig aldri reflektert over miljøperspektivet i å la bilen stå på tomgang? Har du sovet i miljøvern-debatten de siste 20 årene? Så kan vi snakke tomgasser, støy og så videre. Jeg skjønner ikke at folk i 2009 ikke tenker over miljøkonsekvensene av sine daglige handlinger. Virkelig ikke!

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.