Sv: Den saken med rallysjåføren som kjørte ned en jente på 10 år
mm. Jeg er helt med på det dere sier om at han reagerer på sin måte og at alle reagerer forskjellig. En annen ting er at ja, kanskje han ikke bør bli spurt om dette 2 mnd etterpå.
Jeg vil ikke ha en 20åring som gråter til kamera. Jeg er ikke ute etter at han skal si han er knust. Kanskje du har et poeng Gerbera, kanskje han må si at "jeg har 100% bearbeidet ulykken" for å beholde sponsorer.
Det jeg tenker på her, er hele etterspillet til saken. Det er bra det er flere som også reagerer på media, ja til og med foreldrene. Hvis mine barn hadde blitt meid ned på denne måten, så hadde jeg nok ikke klandret sjåføren, men noe daglig kontakt pr telefon hadde det helle ikke blitt. De om det. Det var ikke foreldrene jeg ønsket å ta opp her.
Jeg bare synes at avslutningen til denne jentas liv ble bagatellisert litt. Det er trist at hennes liv er over, det er trist at hun ble meid ned av en rallysjåfør, trist at hun ble tatt med på noe sånt i det hele tatt. Og kanskje trist at sånn sport er åpen for publikum? Jeg synes til og med det er trist at han fortsetter med denne sporten jeg. En sport som tar livet av mennesker.
Rally er en sport som i mine øyne er helt unødvendig. De som liker å kjøre rally kan heller leke seg med playstation.
Jeg blir litt provosert over at noen her sier at tråden er unødvendig. Dere om det. Jeg har ikke laget denne tråden for å tråkke denne rallysjåføren ned i driten. Jeg ønsker en diskusjon om det som kommer frem i media i etterkant, måten det kommer frem på osv. Jeg reagerte på denne artikkelen. Jeg reagerte på innslaget på tv. Jeg ønsker å snakke om det. Da må jeg vel kunne lage en tråd? Selv om den handlet om mennesker som kanskje kan lese dette?
Det at jeg har laget denne tråden har jo fått frem mange synspunkt som var/er langt fra mine, men noen av poengene har jeg tatt til meg og ser dermed litt annerledes på saken. Da var det vel en nytting tråd? Om ikke for dere kanskje, så for meg.