|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#202 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Fiskeselgere, som kommer med fiskebilen sin og ringer på kl 21.30 om kvelden.
|
|
|
#203 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?
Ja, de tar ikke akkurat et hint. Faren min svarer alltid "Nei takk, vi har ikke katt!" og lukker døra, men fiskebilmannen går ikke på den lenger. Vi skyter hver tredje dørselger. Den andre har nettopp gått. Forresten hender det jeg irriterer meg bittelitt over lærere jeg også. De stjeler som ravner - jeg har en kopp som er tydelig merket med navnet mitt, men den er det alltid noen andre som bærer rundt på. Nå skal jeg bestille kopp med bilde av meg på i tillegg til navn. Og hvis noen rapper den skal jeg beundre koppen høylydt. Det er ikke spydig det? |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#205 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Lærere.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Ustabil
|
Jeg velger å ta deg halvveis seriøst. |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Ustabil
|
He, he, det er jo psykolog-svaret! |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Passiv
|
Jeg er helt på linje med deg, Bina. |
|
|
|
#209 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå kjenner jeg jo ikke akkurat denne situasjonen eller vet hvordan ting ble sagt, men umiddelbart tenker jeg at læreren har villet gjøre oppmerksom på at elevenes versjon av hendelser på skolen ikke nødvendigvis alltid er helt riktige og at de ofte ikke har all informasjon som er nødvendig for å ha hele forståelsen.
|
|
|
#210 |
|
Ustabil
|
Det ble sagt omtrent som beskrevet, med en lett hånlig tone, og med vekt på at vi ikke måtte tro på det ungene fortalte hjemme. |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#212 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Generelt:
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 28-10-09 kl 11:30. |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Leger.
|
|
|
|
#214 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Lærere, sykepleiere og ansatte i skattevesenet. Dette er folk som etter min erfaring ikke greier å svare ja eller nei på enkle ja/nei-spørsmål. De må alltid utbrodere. Ingen detalj er for liten. Dette gjør min jobb til tider ganske slitsom og kjedelig. (Og nei, jeg jobber ikke med markedsføringsundersøkelser. |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Medlem siden: Jun 2009
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Akkurat i dag: vareleveringsfolk/selger på butikk som ikke får vareleveringsfolk til å følge opp det han lover. Evt kategorien "elkjøpansatte".
|
|
|
#217 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Ser at det nevnes få førskolelærere og pedagogiske medarbeidere i denne tråden.
|
|
|
#218 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Telefonselgere og unge jenter i butikker som står og slarver med venninnene sine om helgens erobringer høylydt. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Akkurat nå - butikkekspeditriser med ekstrem nasal stemme, som ikke har peiling på hva det er hun selger.
|
![]() |
|
|