Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 12:30   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg glemmer ikke drosjesjåføren fra Bergen som fikk beskjed om å kjøre meg til en adresse hvor det befant seg en søvnspesialist. (Jeg sa ikke noe om spesialisten selv.) Han ble veldig oppbragt over at jeg hadde latt det gå så langt, og kunne ramse opp hva som skulle til for å få sove om natta. Det er klart, når man reiser til andre kanten av landet for å komme til en spesialist så burde man ha skjønt at det bare er å droppe kaffen på kvelden.

Det er jo litt slemt å henge ut enkelteksemplarer av en yrkesgruppe da, det finnes jo tullinger overalt.

Men jeg må fortelle en historie til: Jeg hadde skrevet ut en eldre dame med blodfortynnende (hun var 85 år og veide 40 kilo) og litt etter kom hun tilbake på sykehuset, illsint fordi hun hadde fått for liten dose blodfortynnende. For det hadde drosjesjåføren sagt og han hadde derfor bare kjørt henne tilbake til sykehuset med beskjed om hvilken dose hun skulle ha.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.