|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Om du ble lottomillionærTja.
|
|
|
#42 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Om du ble lottomillionærJeg har store planer, veldig store planer, om å vinne rundt fem millioner i Lotto. Da får vi nemlig kjøpt et hus som ligger rett nedi veien her, hvor alt er på et plan, det er stort og fint, og helt perfekt til oss.
|
|
|
#43 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Om du ble lottomillionærDa hadde vi kjøpt hus i nærheten av min mor, investert i eiendom for ungenes fremtid, og tatt oss tid og råd til en skikkelig ferie.
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
Sv: Om du ble lottomillionærSatt hele verden i gang for å finne medisinen som kunne gjøre meg frisk fra kreften..... men det hadde vel neppe hjulpet med alle verdens penger så da ville jeg brukt pengene på opplevelser og tid med familien... |
|
|
|
|
|
#46 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du ble lottomillionærPusse opp leiligheten
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Om du ble lottomillionærDe pengene jeg brukte litt lenger opp i tråden her er jo da selvsagt borte, men jeg vant 13,4 mill lørdagen etter også jeg. |
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du ble lottomillionærGjeldfri først, |
|
|
|
|
|
#50 |
|
can-jur
|
Sv: Om du ble lottomillionær5 mill?
|
|
|
|
#51 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du ble lottomillionær
Dette syns jeg var deilig optimistisk!
|
|
|
#52 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Om du ble lottomillionærDa skulle vi ha kjøpt tomt på flekken og bygget fiint hus med loftstue og minst to bad og alle møbler nye.
|
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Om du ble lottomillionærJeg hadde betalt ut både huslån og studielån, kjøpt meg ny bil og den nye tursekken jeg ønsker meg og som koster fletta.
|
|
|
#54 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Om du ble lottomillionærHmm... Mangemillioner?? Betalt ned det meste av gjelda, bygget hus etter vårt eget hode, med mange nok soverom, stort kjøkken og lydtett studio til mannen bl.a. Investert i vaskehjelp. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Om du ble lottomillionærStudert i tre år, nytt hus, reise hele familien i noen måneder.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 13-10-09 kl 20:17. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Om du ble lottomillionærAller først ville jeg kjøpt en fotsid ulveskinnspels(jada, jeg vet at det er politisk helt ukorrekt, men det har jeg ønsket meg siden jeg leste Ina-bøkene for mer enn 30 år siden).
|
|
|
#57 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Om du ble lottomillionær
Jeg glemte hytte ved sjøen, og evigvarende klippekort på flyet Trondheim-Bodø. Og selvsagt måtte det nye huset vårt få nye møbler. Og så hadde mannen blitt lykkelig for resten av livet hvis han fikk masse musikkstæsj. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du ble lottomillionærDa hadde jeg tegnet opp hvordan jeg ville bygge på huset og tatt en seriøs ferie mens jobben ble gjort.
|
![]() |
|
|