Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dømmer du folk etter utseendet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-09, 10:29   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dømmer du folk etter utseendet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så blir jeg ofte blendet av vakre mennesker og tillegger dem altfor ofte andre positive egenskaper.

Jeg tenker helt omvendt. Jeg er skeptisk til pene mennesker helt til de beviser at de er ok folk. Og ja, jeg dømmer. Dessverre. Det er helt forkastelig, jeg er klar over det. Siden jeg forlanger at folk tar meg seriøst selv om jeg er overvektig, så må jeg jobbe med meg selv og slutte å automatisk tenke "stick insect with no soul" når jeg ser en svært tynn kvinne.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.