Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-09, 09:52   #36
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men da synes man jo det er en ""battle" som er verdt å ta, da. :skjønner ikke problemet: Jeg har jo aldri sagt noe om at barn som er allergiske mot brunost skal spise likevel det for å unngå å trosse skolereglene?

Klarte du virkelig å lese det ut av det jeg skrev?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Når dere sier at det og det ikke er lov på deres skole - hva ligger i det egentlig?

Ungene fikk i 1. klasse muntlig beskjed av læreren at rundstykker rett fra butikken ikke var lov. Det søplet nemlig for mye. Dette fikk aldri vi foreldre beskjed om, så sant ungene ikke kom hjem og fortalte det.

Da jenta mi i 2.klasse fikk med seg rundstykke (vi hadde ikke brød hjemme og reiste innom butikken på vei til skolen) fikk hun klar beskjed om at det ikke var lov og nå hadde hun brukt opp sin sjangse til å ha med rundstykke. Jentungen var kjempelei seg da hun kom hjem og jeg ble en smule forbanna over måten dette ble gjort på. Jeg sendte en melding med jentungen om at læreren kunne ringe meg når hun hadde tid (jeg trengte å roe meg litt ). Under den samtalen fikk jeg da vite at dette hadde ungene fått beskjed om i 1. klasse. Jentungen min har ikke fått det med seg og jeg ga beskjed om at jeg syns dette var en feil måte å gjøre det på. Skulle det være regler så fikk det tas opp på foreldremøte eller sendes med et skriv hjem. Hun så absolutt ikke problemet og hisset seg opp.

Rundstykke var altså ikke lov for det søplet for mye, knekkebrød var helt greit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.