Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 10:36   #41
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Tvillinggraviditeten min vises på magen den også for å si det sånn. Jeg bruker mye hold in for å skjule men går ikke i telt. Synes det er mye penere med noe litt ettersittende for vise at man faktisk har litt former.
Kjoler er det jeg synes er vanskeligst, jeg ser stort sett gravid ut okke som. Kanskje mest fordi magemusklene og skinnet er så sprengt at magen bare tyter uansett.

Gammel 16-09-09, 10:38   #42
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

J Da er det bedre å vise at jeg har flotte pupper og så glemmer man kanskje magen.

Ca. der er jeg også, ja.

Det er også viktig å huske på, som noen nevnte, at det finnes mellomting mellom kondomdrakt og telt.

Gammel 16-09-09, 10:47   #43
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg går i klær som kler meg, og liker/bruker intet tettsittende. En god strømpebukse og en god bh hjelper mye. Forøvrig er det nå bare et faktum at alle ikke kler alt. "Jeg går i det jeg vil" er derfor ikke umiddelbart et smart utsagn i mitt hode, om jeg hadde overhørt det. Som å stikke hodet ned i sanden. Det blir som en kompis av meg som er veldig "ta meg som jeg er", og som fortsatt er veldig singel.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:49   #44
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skikkelig valk og gir egentlig litt beng (selv om jeg selvfølgelig hadde foretrukket flat mage.) Den er en konsekvens av to graviditeter som strakk huden voldsomt, og er kommet for å bli.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:01   #45
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går stort sett med det jeg vil, men det jeg vil er i alle fall ikke blyantskjørt, for å si det sånn. Litt av samme grunner som Muad D'ib går jeg mest i skjørt og kjoler, og de må være utskrådde for å kamuflere brede, dvaske hofter og lår. På overkroppen bruker jeg nesten bare tettsittende klær. Puppene er såpass små at jeg ser ut som en gutt i for vide gensere. Jeg er så heldig å være arvelig belastet med lite fett på magen, men det er klart at jeg etter to svangerskap også kan oppvise bulker når jeg sitter - særlig med strømpebukse.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:04   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg går i klær som kler meg, og liker/bruker intet tettsittende. En god strømpebukse og en god bh hjelper mye. Forøvrig er det nå bare et faktum at alle ikke kler alt. "Jeg går i det jeg vil" er derfor ikke umiddelbart et smart utsagn i mitt hode, om jeg hadde overhørt det. Som å stikke hodet ned i sanden. Det blir som en kompis av meg som er veldig "ta meg som jeg er", og som fortsatt er veldig singel.

Jeg tror ikke det finnes klær som kler hele kroppen min. Jeg kan enten se ut som en sekk eller vise frem noen valker. Det blir å velge mellom to onder.

Gammel 16-09-09, 11:14   #47
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg går stort sett med det jeg vil, men det jeg vil er i alle fall ikke blyantskjørt, for å si det sånn. Litt av samme grunner som Muad D'ib går jeg mest i skjørt og kjoler, og de må være utskrådde for å kamuflere brede, dvaske hofter og lår. På overkroppen bruker jeg nesten bare tettsittende klær. Puppene er såpass små at jeg ser ut som en gutt i for vide gensere. Jeg er så heldig å være arvelig belastet med lite fett på magen, men det er klart at jeg etter to svangerskap også kan oppvise bulker når jeg sitter - særlig med strømpebukse.

Vi kan starte underforum !

Gammel 16-09-09, 11:16   #48
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var nok litt ekstra sår i går og satt ting litt på spissen og derfor betegnelsen telt. Det var nemlig alt jeg ville ha på meg i går kveld.
Jeg sto på hodet inni skapet for å finne antrekket som vil gjøre at jeg føler meg fin og fjong på et foredrag jeg skal holde i dag og mest av alt ville jeg ha på meg den fine, fine kjolen jeg har kjøpt av Krystallklart.

Den sitter som et skudd over bysten, gir meg kløft og midje, helt til navlen for der kommer pølsa. Vel tydelig markert. Men jeg gir meg ikke, så den skal sitte pent. :gulrot:

"Å gå med det jeg vil" er ikke hva som helst altså. Jeg lar magedelebuksene ligge i skuffen til en vakker dag og kler meg både til anledning og alder. Men valkene er nå der likevel. Skal se om jeg får tatt et bilde av dagens antrekk.

Takk for nydelige komplimenter, Adrienne, Maxi, Smilefjes og Allium.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:45   #49
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En mellomting, tenker jeg. Det finnes ting som er kroppsnært uten å være trangt. Telt syns jeg ikke du trenger i det hele tatt.

Kanskje en smal topp og en cardigan, liksom.

Gammel 16-09-09, 11:58   #50
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

.

Kanskje en smal topp og en cardigan, liksom.

Check!
Det er det jeg har på meg i dag. Sort topp og sort cardigan.
Jeg har også grå smale dressbukser, som absolutt er passe, men kledelig? Jeg tror jeg skal se om jeg finner en gjøre-seg-selv-glad bukse i lusjen.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:02   #51
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil helst skjule valkene og det gjør at jeg ofte går med tunikaer og andre vide topper.
Bakdelen med det er at veldig mange tror jeg er gravid

Jeg er i en periode nå hvor jeg virkelig hater kroppen min og dermed er det ikke mange klær jeg synes er flatterende heller.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:06   #52
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du Hønni, for å være ærlig har jeg aldri lagt merke til en eneste valk, jeg
Jeg har sett at du har pene pupper og pen rompe. Og et ansikt med en fantastisk utstråling. Men har ikke tenkt noe mer utover det. Så

Men hvis du absolutt vil gjøre noe med det du selv ser, går det jo an å skvise seg ned i en sånn spanx-sak når du skal ha på deg kjole (jeg skulle til å si superundertøy, men mener altså hold-in-undertøy som går opp til oppunder bh-en.)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:08   #53
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fremhever den ikke akkurat. Men om den skulle synes er det ikke noe krise. Men jeg liker den ikke.

Gammel 16-09-09, 12:12   #54
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iben, 4 år: mamma; hvorfor er magen din så stor når det ikke er baby i den?

Men den ER stor, stikker faktisk lengre ut en puppa. *vurderer silikon* Går ikke an å skjule noe sånt.

Gammel 16-09-09, 12:14   #55
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vel ikke så mye valker, men uansett kroppstype så synes jeg det er penest når folk kler seg i det som passer dem. Jeg kan skjønne at man ikke vil sette fokus på valker ved å ha feks en microfibertopp, men man trenger da heller ikke kle seg i en sekk.

Det viktigste, synes jeg, er å fremheve det man liker ved seg selv. Kle seg i farger som passer en, fremheve kvinnelig figur etc.

Selv er jeg lang og selv om jeg liker høyden min og ikke vil dempe den noe, så ser jeg godt at jeg ikke kler en viss type sommerkjoler. De får meg til å se forvokst og rar ut.

Så, poenget er at jeg skjønner at man demper valker, men ikke for enhver pris. Demp fokus på mage om du ikke liker det, og flytt fokus på feks brystene om du liker dem bedre.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:17   #56
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg gjør alt jeg kan for å skjule valker. Før var det VELDIG vanskelig, for jeg var, som sitron sier, en eneste stor valk.
Nå er det enklere. Så for lave bukser liker jeg ikke. Heller ikke for korte topper. Men trangt liker jeg, og gjorde selv om jeg var en eneste stor valk.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:17   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen er noe jeg definitivt kunne godt i selv om det var en valk der. Jeg har en ganske lignende kjole. Jeg elsker den, og elsker den nå enda litt mer etter at smiljefjes har fortalt meg hvor fint fargen står til meg.

V-halsen og knytinga under bysten gjør at puppene mine blir ålreite og ikke bare store.

Jeg går også mye i trang genser og cardigan. Det er praktisk, men jeg føler meg ikke kul på noe vis.

Gammel 16-09-09, 12:32   #58
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Det jeg har på meg i dag er litt på grensen. Her godt stappet og plassert helt riktig.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 007.jpg (170,9 KB, 117 visninger)
Filtype: jpg 006.jpg (167,2 KB, 115 visninger)
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:39   #59
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en kollega som har nesten samme fasong som meg. Dvs litt for mye på midten. Hun går konsekvent med litt trange bukser, lave hæler og a tad for korte gensere. Sånnn at du aner valk og ser litt hud om hun bøyer eller strekker seg. Ikke bra. At man får det på seg, betyr ikke at det passer.

Skjørt, kjoler, hold in-strømpiker med høyt liv, tights, lange tunikaer, kule støvletter, høye hæler, litt dandert i livet, omslagsting osv. Det blir bra.

Gammel 16-09-09, 12:48   #60
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke å overse valkene i speilet, og velger bort mange flotte klær av den grunnen. Jeg velger de som skjuler valkene og de er ikke de mest spreke, for å si det mildt. Det irriterer meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.