|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Tvillinggraviditeten min vises på magen den også for å si det sånn. Jeg bruker mye hold in for å skjule men går ikke i telt. Synes det er mye penere med noe litt ettersittende for vise at man faktisk har litt former.
|
|
|
#42 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?
Ca. der er jeg også, ja.
|
|
|
|
#43 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg går i klær som kler meg, og liker/bruker intet tettsittende. En god strømpebukse og en god bh hjelper mye. Forøvrig er det nå bare et faktum at alle ikke kler alt. "Jeg går i det jeg vil" er derfor ikke umiddelbart et smart utsagn i mitt hode, om jeg hadde overhørt det. Som å stikke hodet ned i sanden. Det blir som en kompis av meg som er veldig "ta meg som jeg er", og som fortsatt er veldig singel. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
villende
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg har skikkelig valk og gir egentlig litt beng (selv om jeg selvfølgelig hadde foretrukket flat mage.) Den er en konsekvens av to graviditeter som strakk huden voldsomt, og er kommet for å bli. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
intro
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg går stort sett med det jeg vil, men det jeg vil er i alle fall ikke blyantskjørt, for å si det sånn. Litt av samme grunner som Muad D'ib går jeg mest i skjørt og kjoler, og de må være utskrådde for å kamuflere brede, dvaske hofter og lår. På overkroppen bruker jeg nesten bare tettsittende klær. Puppene er såpass små at jeg ser ut som en gutt i for vide gensere. Jeg er så heldig å være arvelig belastet med lite fett på magen, men det er klart at jeg etter to svangerskap også kan oppvise bulker når jeg sitter - særlig med strømpebukse.
|
|
|
|
#46 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?
Jeg tror ikke det finnes klær som kler hele kroppen min. Jeg kan enten se ut som en sekk eller vise frem noen valker. Det blir å velge mellom to onder.
|
|
|
|
#47 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi kan starte underforum !
|
|
|
#48 |
|
♡
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg var nok litt ekstra sår i går og satt ting litt på spissen og derfor betegnelsen telt. Det var nemlig alt jeg ville ha på meg i går kveld.
|
|
|
#49 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?En mellomting, tenker jeg. Det finnes ting som er kroppsnært uten å være trangt. Telt syns jeg ikke du trenger i det hele tatt.
|
|
|
#50 |
|
♡
|
Check!
|
|
|
#51 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg vil helst skjule valkene og det gjør at jeg ofte går med tunikaer og andre vide topper. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Du Hønni, for å være ærlig har jeg aldri lagt merke til en eneste valk, jeg |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg fremhever den ikke akkurat. Men om den skulle synes er det ikke noe krise. Men jeg liker den ikke.
|
|
|
#54 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Iben, 4 år: mamma; hvorfor er magen din så stor når det ikke er baby i den?
|
|
|
#55 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg har vel ikke så mye valker, men uansett kroppstype så synes jeg det er penest når folk kler seg i det som passer dem. Jeg kan skjønne at man ikke vil sette fokus på valker ved å ha feks en microfibertopp, men man trenger da heller ikke kle seg i en sekk. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg gjør alt jeg kan for å skjule valker. Før var det VELDIG vanskelig, for jeg var, som sitron sier, en eneste stor valk.
|
|
|
#57 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Den kjolen er noe jeg definitivt kunne godt i selv om det var en valk der. Jeg har en ganske lignende kjole. Jeg elsker den, og elsker den nå enda litt mer etter at smiljefjes har fortalt meg hvor fint fargen står til meg.
|
|
|
|
#58 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Det jeg har på meg i dag er litt på grensen. Her godt stappet og plassert helt riktig.
|
|
|
#59 |
|
Epikur
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg har en kollega som har nesten samme fasong som meg. Dvs litt for mye på midten. Hun går konsekvent med litt trange bukser, lave hæler og a tad for korte gensere. Sånnn at du aner valk og ser litt hud om hun bøyer eller strekker seg. Ikke bra. At man får det på seg, betyr ikke at det passer.
|
|
|
#60 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg klarer ikke å overse valkene i speilet, og velger bort mange flotte klær av den grunnen. Jeg velger de som skjuler valkene og de er ikke de mest spreke, for å si det mildt. Det irriterer meg.
|
![]() |
|
|