Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 10:01   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Jeg går stort sett med det jeg vil, men det jeg vil er i alle fall ikke blyantskjørt, for å si det sånn. Litt av samme grunner som Muad D'ib går jeg mest i skjørt og kjoler, og de må være utskrådde for å kamuflere brede, dvaske hofter og lår. På overkroppen bruker jeg nesten bare tettsittende klær. Puppene er såpass små at jeg ser ut som en gutt i for vide gensere. Jeg er så heldig å være arvelig belastet med lite fett på magen, men det er klart at jeg etter to svangerskap også kan oppvise bulker når jeg sitter - særlig med strømpebukse.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.