Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Franskbrød/loff

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 12:58   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Franskbrød/loff

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja, jeg spør ikke om hvorfor du mener at man ikke skal ha loff som en del av det vanlige kostholdet, men da jeg leste det forrige innlegget ditt leste jeg deg som om du hadde steilet ved å bruke det som mat i nødstilfelle, og det kan jeg ikke skjønne vitsen med.

Man har ikke noe mindre balansert og sunt kosthold om ungene spiser loff til skolemat tre ganger i året enn om de ikke gjør det, mener jeg.

Jeg skjønte det altså, jeg bare forsøkte å forklare helhetsvurderingen som ligger bak. Jeg ser ikke poenget så lenge det finnes så mange andre bedre alternativer. Det alternativet finnes liksom bare ikke i boken min. Både fordi jeg tenker som jeg gjør om mat og livet generelt, og fordi jeg ikke ser noen grunn til å tukle med blodsukkeret og dermed konsentrasjonsevnen til ungen den skoledagen når det går an å gjøre det mer konstruktivt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.