|
|
#221 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svarte, vide cordfløyelsbukser, svart t-skjorte, petrolfarget cardigan, svarte joggesko. :tom for strømpebukser:
|
|
|
#222 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg et Mexx dongeriskjørt, en syrinfarget In-Wear topp, hudfargede strømpebukser og sorte Ecco sko med bittelitt hæl. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg på meg undertøy (no shit), sort litt lang og basis-genser fra VeroModa, gammel, men fiin dongeri fra samme sted tror jeg, vanlige sokker, ullsokker og en sort (og etterhvert formløs) ullcardigan med knyting i livet. Skal snart i joggiser i steden.
|
|
|
#224 |
|
*_*
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Om cirka 1,5 år regner jeg med å være noenlunde tilbake i pregravid-figur (det er jo lov å håpe). Hva er oddsen for at du er lei av denne til da, og ønsker å selge?
|
|
|
|
#225 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg sykla til jobb, og da bruker jeg bare utvalgte slække-skjørt. Blågrågrønn t-skjorte fra Cubus, blomstrete grått skjørt fra Ellos, grå strømpebukse og blågrågrønne sko fra Rieker - og et blomstersmykke fra Camden-markedet.
|
|
|
|
#226 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har ny og veldig mørk dongeribukse fra Mexx, med litt bootcut. Og så har jeg en ni år gammel favorittgenser med 3/4 ermer fra InWear, som jeg håper aldri blir utslitt. Den er en bomullsgenser med litt stretch, som er akkurat passe lys grå, akkurat passe innsvingt, akkurat passe lang. Den ser ikke ut som den nærmer seg tiårsjubileet, og er stadig i bruk både til bukser og skjørt. |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Har på meg det samme Desigual-skjørtet i dag. Med sort pologenser, sort strømpebukse og store øreringer.
|
|
|
#229 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Denne kjolen, bare at jeg har sløyfen på ryggen:
|
|
|
#232 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!For en utrolig fin allværskåpe, Canisa!
|
|
|
#233 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg blir rent deppa av denne tråden, jeg. Så utrolig masse fine klær dere har.
|
|
|
#234 |
|
Har tro på forbedring
|
*reseverer den når du går lei* (med mindre jeg kjøper den selv)
|
|
|
#235 |
|
Ferdig!
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeans fra Dorothy Perkins som snart detter fra hverandre, men som jeg digger. |
|
|
|
|
|
#236 |
|
Lett rørt
|
Hvordan er denne kjolen i størrelsen?
|
|
|
#237 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Du så på målene på plagget? http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...Dress.html?m=1
|
|
|
#238 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kjenner denne tråden er litt farlig, heldigvis har jeg ikke kropp til disse plaggene, enda. Men det er utrolig mye fint her!
|
|
|
#239 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den var da bare så fiiiiin! :lystpå: Vil den kunne fungere som en vanlig høstjakke, eller er den veldig regnjakke? Det står jo at det er en "overgangsjakke" på linken på bildet, men lurte bare på om stoffet er veldig typisk regnjakkestoff. |
|
|
|
|
|
#240 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg ikledd meg sorte, tette strømpebukser, sort, smalt knelangt skjørt, sort singlet og lilla cardigan. Sorte ballerinalignende sko hadde jeg på da jeg var ute. |
|
|
|
![]() |
|
|