|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!De var fine! Litt nettere enn de andre modellene jeg har sett.. Spørs om ikke jeg må ha meg et par slike!
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Idag har jeg vært innom jobben en tur, og har på meg hvit litt gjennomsiktig Hunkydory tunika-bluse med hvit singlet under, en flott bh fra Charnos (i hvit og korall), et smykke fra hjerter.no, en gråmelert litt smal bukse fra Sand og høyhælede plommerosa sko (matcher veske+smykke) |
|
|
|
|
|
#144 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har på meg den fra Esprit (min er mørk blå) |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kjedelig påkledning i dag. Lyse litt baggy jeans, sort singlet og grå cardigan med knyting i livet. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har store deler av dagen hatt på meg sort treningstights fra Rönich og turkis teknisk t-skjorte fra Bavac, beige fleece fra Five og ullkippere fra Uggs. I ettermiddag har antrekket vært en baggy dongericapri og en altfor stor hvit linskjorte, og fremdeles Uggskipperne på bena.
|
|
|
#149 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Hurra, i dag fikk jeg kjolen min i posten, så nå vil jeg være med på å inspirere!
|
|
|
#150 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Den så herlig ut Tuneland. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Hvit t-skjorte med Zero logo på, harlekin rutete pyjamas bukse og raggsokker. Syk i sengen min jeg. |
|
|
|
#152 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Det så ut til å være en deilig kjole Tuneland |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg sort undertøy fra Triumh, sort, tynn strømpebukse, sort v-halset topp fra Indiska med 3/4 ermer, flerfarget smykk fra Nolita, store øreringer i sølv og dette skjørtet fra Desigual:
|
|
|
#154 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Stilig, Canisa! |
|
|
|
#155 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Lekkert Canisa.
|
|
|
|
#158 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!DesignForum her i Tromsø har et ganske bra utvalg. Søsteren min handler hos slekta på Kjolestuen i Svolvær.
|
|
|
#159 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Den Desigual-kåpa er FIN!
|
|
|
#160 |
|
Bare sær
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Er det skjørtet fra høstkolleksjonen, Canisa? Det var kjempefint!
|
![]() |
|
|