Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 14:31   #141
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

De var fine! Litt nettere enn de andre modellene jeg har sett.. Spørs om ikke jeg må ha meg et par slike!

Gammel 11-09-09, 15:28   #142
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag har jeg vært innom jobben en tur, og har på meg hvit litt gjennomsiktig Hunkydory tunika-bluse med hvit singlet under, en flott bh fra Charnos (i hvit og korall), et smykke fra hjerter.no, en gråmelert litt smal bukse fra Sand og høyhælede plommerosa sko (matcher veske+smykke)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 15:37   #143
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjenner jeg elsker garderoben til Veronal litt. Eller ganske mye, faktisk.

Jeg tenkte akkurat det samme.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 18:50   #144
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har på meg den fra Esprit (min er mørk blå)

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:39   #145
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Kjedelig påkledning i dag. Lyse litt baggy jeans, sort singlet og grå cardigan med knyting i livet.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 01:19   #146
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har store deler av dagen hatt på meg sort treningstights fra Rönich og turkis teknisk t-skjorte fra Bavac, beige fleece fra Five og ullkippere fra Uggs. I ettermiddag har antrekket vært en baggy dongericapri og en altfor stor hvit linskjorte, og fremdeles Uggskipperne på bena.

Gammel 12-09-09, 01:21   #147
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på treningsbukse fra Rönich nå. Treningen er det verre med.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 01:26   #148
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syr Heiko på bestilling?

Gammel 12-09-09, 14:30   #149
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Hurra, i dag fikk jeg kjolen min i posten, så nå vil jeg være med på å inspirere!

Den er så fin, og herlig, og god å ha på - og jeg blir så glad av den. Den er egentlig en ammekjole, men fungerer helt fint å bruke for de som ikke ammer også. Ser dere pingvinen? Den er så søt!

Kjolen er kjøpt hos www.7kids.no

(Ja ikke bry dere om det slitne ansiktet som er på toppen av kjolen...)

Gammel 12-09-09, 14:51   #150
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Den så herlig ut Tuneland.

Antrekket her i dag? Sorte tights, hvit singlet, lilla stor strikkejakke, lilla velursokker.... og hodepine. Ikledd "sløve hjemme i sofaen" klær etter en litt fuktig kveld/natt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 15:03   #151
Skvetten
Passiv

Standard

Hvit t-skjorte med Zero logo på, harlekin rutete pyjamas bukse og raggsokker. Syk i sengen min jeg.

Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 15:06   #152
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Det så ut til å være en deilig kjole Tuneland

I dag er jeg ikke i form Ikke kan jeg skylde på en fuktig kveld i går heller. Antrekket er dermed ganske så relaxed; en langermet, grå Calvin Klein t-skjorte og en sort joggebukse.
Denne joggebuksa:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 15:12   #153
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg sort undertøy fra Triumh, sort, tynn strømpebukse, sort v-halset topp fra Indiska med 3/4 ermer, flerfarget smykk fra Nolita, store øreringer i sølv og dette skjørtet fra Desigual:

Sorte, enkle støvletter med litt hæl fra Bianco og denne kåpa fra Desigual:

Gammel 12-09-09, 15:17   #154
Skvetten
Passiv

Standard

Stilig, Canisa!

Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 15:21   #155
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Lekkert Canisa.

Gammel 12-09-09, 15:21   #156
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Takk, jeg føler meg ikke så verst i dag.

Gammel 12-09-09, 15:24   #157
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøper dere Desigual-klær i Norge?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 15:26   #158
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

DesignForum her i Tromsø har et ganske bra utvalg. Søsteren min handler hos slekta på Kjolestuen i Svolvær.

Gammel 12-09-09, 15:30   #159
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den Desigual-kåpa er FIN!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 15:30   #160
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det skjørtet fra høstkolleksjonen, Canisa? Det var kjempefint!

Min t-skjorte er forresten også fra Desigual.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.