Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Er du fornøyd etter å ha vært hos frisøren?
Bestandig fornøyd. 27 21,26%
Må bli vant til klippen. 30 23,62%
Ofte litt skeptisk. 42 33,07%
Sjelden fornøyd. 26 20,47%
Er aldri hos frisøren. 1 0,79%
Dustepoll osv. 1 0,79%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 22:51   #21
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?

Jeg er mildt sagt DRITTLEI av å høre frisøren oje seg over: Å DET var en TJUKT hår!!! OJ OJ OJ O J OJO JO JOJOJ

Dessuten så jeg ut som en tiger engang med tre fire forskjellige stripefarger som skulle være så kult (NOT!).

Og for å ikke snakke om den gangen frisørlærlingen skulle tynne dette TJUKKE håret så det la seg bedre. Det som ikke de skjønner er at hvis man tynner så er det tjukt i bunnet og utover blir det pistrete. Så ikke ut og brukte tre fire mnd for å bli normal igjen. Gikk med hårbånd og tutt i nakken hele veien.

Så nå gjelder følgende retningslinjer for mitt tykke hår. Ikke skjær (håret blir seende slitt ut), KUN saks som KLIPPER, og ikke dra den gjennom håret. Klipp håret heller litt opp, men for all del IKKE tynn det ut. Det blir ikke bra!

Når jeg har tatt overstående til etterretning, og forteller dette til frisøren hver gang: Ja, da er jeg alltid fornøyd. Jeg har sluttet å la frisøren bestemme. Mitt hår har vist seg for vanskelig for dem alle..

Gammel 05-09-09, 23:29   #22
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg svarte bestandig fornøyd, for det er jeg stort sett. Jeg har funnet drømmefrisøren, det som er synd er at hun holder til på hjemplassen min 50 mil unna og det er jo litt langt å dra kun for å dra til frisøren. De gangene hun har klippet meg har jeg vært superfornøyd

Gammel 05-09-09, 23:30   #23
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er alltid fornøyd, men det er fordi det er en kollega (frisørlærer) som klipper meg. Hun har designet frisyren jeg har nå og vet åssen jeg vil ha det, selv om jeg varierer litt på lengden og hvordan jeg har luggen. En annen ting er at det byr meg voldsomt i mot å betale i dyre dommer for en tjeneste jeg kanskje blir misfornøyd med.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 23:36   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå er det ikke så vanskelig. Farg etterveksten, stuss litt, 1500,- takk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 00:05   #25
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg er alltid fornøyd. Når jeg ikke er fornøyd så gir jeg beskjed, og de fikser til jeg er fornøyd. Men da har jeg jo på forhånd sagt hvordan jeg skal ha det, og om det da ikke blir slik så gir jeg beskjed og de får gjøre det på nytt. Enten det er farge, striper eller klipp som er blitt feil.

Gammel 06-09-09, 01:50   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg er hos min Magiske Frisør er jeg alltid strålende fornøyd. Ellers - not so much.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 09:17   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, stort sett. Liker det ofte best når jeg får ordnet det selv dagen etter eller noe sånt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 09:29   #28
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Er som regel greit fornøyd når jeg får kommet hjem og ordnet det selv. Men nå har jeg kort hår, ikke alle frisører klipper kort hår pent. Og ikke alle skjønner at om man har verver som vokser mot hverandre bak i nakken, så de seg ikke pent andre veien, selv om jeg har på voks. Frisøren ønsket nemlig at jeg kunne vippe det fremover, altså stikk motsatt vei av hvordan verven vokser.

Gammel 06-09-09, 09:32   #29
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Nja, stort sett. Liker det ofte best når jeg får ordnet det selv dagen etter eller noe sånt.

Samme her. Jeg føler meg alltid litt rar når jeg har vært hos frisøren og foretrekker som oftest klippen etter at jeg har ordnet det selv etter en natts søvn eller en dusj

Gammel 06-09-09, 09:37   #30
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg har frisørskrekk....

Gammel 06-09-09, 09:45   #31
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er praktisk talt alltid fornøyd. Dvs. jeg har vært det de siste sju-åtte åra etter at jeg fant den frisøren jeg bruker nå.

Gammel 06-09-09, 10:07   #32
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Stort sett alltid fornøyd, men jeg må jo tidvis venne meg litt til den nye frisyren.

Gammel 06-09-09, 10:14   #33
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klipper meg nok alt for sjeldent, men har enda ikke funnet en frisør som klarer klippe håret slik jeg vil etter at vi flyttet. I sommer klipte søskenbarnet mitt meg, hun har vært min faste frisør i 8 år tidligere, og jeg ble knallfornøyd igjen Så hun skal nok få fortsette, selv om det er litt vanskelig å ha en frisør som bor 2,5 t kjøring herfra.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 10:18   #34
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg er alltid fornøyd. Søstera mi er frisør og klipper meg alltid slik jeg vil ha det, og det blir alltid bra.
En gang ble jeg missførnøyd, det var da søstera mi var lærling, og eieren av frisørkjeden hun jobbet i begynte å blande seg i hvordan hun klippet og tok over for at jeg skulle få en klipp som kledde meg. Jah, sier jeg bare. Følte meg som en eldre dame. Klippen var sikkert fin den ... til mamma.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 10:20   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fornøyd. Men det er fordi jeg har en spesiell klipp og går til de som er eksperter på nettopp denne klippen, så jeg vet nøyaktig hva jeg får.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 10:22   #36
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Sjeldent fornøyd. Så jeg er fortsatt på jakt etter frisøren som passer meg.

Samme her. Enten er det ingen bra frisører i Oslo eller så er jeg vanskelig

Gammel 06-09-09, 10:32   #37
Timmi
Aktiv

Timmi sin avatar

Timmi er litt kul
Standard

Jeg er fornøyd. Fant endelig en frisør for noen år siden som "skjønner" håret mitt. Betaler gladelig litt mer for å være fornøyd.

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 10:59   #38
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hjemme igjen! Gjennom 7 år lette jeg i Oslo etter FrisørenTM og kysset frisørfrosker. Hadde en ganske bra på John Colletts plass, men han var litt ensformig, så etterhvert måtte jeg finne noe annet. Jeg prøvde meg innimellom på Gunnhilds på Ullevål stadion, der var de jevnt over flinke, men Den Flinkeste sluttet seff etter to ganger for å bli stylist. Jeg prøvde meg på Mo Lounge på Grünerløkka, har aldri gått så stilig ut av frisøren og aldri har håret funket så dårlig med en gang det ble vasket. 1500 for å irritere seg, ikke få til håret ordentlig og måtte bruke 5 stylingprodukter for å få det til å funke? Og ellers litt rundt i Oslo, her og der, mer eller mindre fornøyd.

Men nå er jeg altså hjemme igjen hos samme frisør, får gode råd, fin klipp, ikke blir påprakket ting jeg ikke trenger og blir pjusket med. Jeg kan når som helst komme inn og fikse pannelugg, vi kan sammen legge langtidsplaner for farge, sparing og klipp osv. I love it!

Gammel 06-09-09, 14:16   #39
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig delt, egentlig. Har vært ordentlig misfornøyd noen ganger. De siste årene har jeg flyttet mye både utenlands og innenlands, så jeg bytter frisør ofte. Forrige stedet jeg bodde var jeg såååå fornøyd med frisøren min, men nå må jeg på utkikk etter ny igjen. Etterveksten begynner å bli rimelig lang nå.

Gammel 06-09-09, 14:28   #40
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Fint fornøyd i et par år nå (Studentfrisøren på Blindern). Ingen tidsbestilling, ikke alt for dyrt, forskjellig frisør hver gang men alltid helt OK (halvlangt hår, med et par litt kortere lengder). Og så gir de hodebunnsmassasje og har massasjestol.

Setter ekstra pris på dem etter å ha hatt FrisørSkrekk i en årrekke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.