|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Er du fornøyd etter å ha vært hos frisøren? | |||
| Bestandig fornøyd. |
|
27 | 21,26% |
| Må bli vant til klippen. |
|
30 | 23,62% |
| Ofte litt skeptisk. |
|
42 | 33,07% |
| Sjelden fornøyd. |
|
26 | 20,47% |
| Er aldri hos frisøren. |
|
1 | 0,79% |
| Dustepoll osv. |
|
1 | 0,79% |
| Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er mildt sagt DRITTLEI av å høre frisøren oje seg over: Å DET var en TJUKT hår!!! OJ OJ OJ O J OJO JO JOJOJ
|
|
|
#22 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg svarte bestandig fornøyd, for det er jeg stort sett. Jeg har funnet drømmefrisøren, det som er synd er at hun holder til på hjemplassen min 50 mil unna og det er jo litt langt å dra kun for å dra til frisøren. De gangene hun har klippet meg har jeg vært superfornøyd
|
|
|
|
#23 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er alltid fornøyd, men det er fordi det er en kollega (frisørlærer) som klipper meg. Hun har designet frisyren jeg har nå og vet åssen jeg vil ha det, selv om jeg varierer litt på lengden og hvordan jeg har luggen. En annen ting er at det byr meg voldsomt i mot å betale i dyre dommer for en tjeneste jeg kanskje blir misfornøyd med.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Akkurat nå er det ikke så vanskelig.
|
|
|
#25 |
|
Lett rørt
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Ja, jeg er alltid fornøyd. Når jeg ikke er fornøyd så gir jeg beskjed, og de fikser til jeg er fornøyd. Men da har jeg jo på forhånd sagt hvordan jeg skal ha det, og om det da ikke blir slik så gir jeg beskjed og de får gjøre det på nytt. Enten det er farge, striper eller klipp som er blitt feil.
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Nja, stort sett. Liker det ofte best når jeg får ordnet det selv dagen etter eller noe sånt.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Er som regel greit fornøyd når jeg får kommet hjem og ordnet det selv. Men nå har jeg kort hår, ikke alle frisører klipper kort hår pent. Og ikke alle skjønner at om man har verver som vokser mot hverandre bak i nakken, så de seg ikke pent andre veien, selv om jeg har på voks. Frisøren ønsket nemlig at jeg kunne vippe det fremover, altså stikk motsatt vei av hvordan verven vokser.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?
Samme her. Jeg føler meg alltid litt rar når jeg har vært hos frisøren og foretrekker som oftest klippen etter at jeg har ordnet det selv etter en natts søvn eller en dusj
|
|
|
#30 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg har frisørskrekk....
|
|
|
#31 |
|
Audacious
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er praktisk talt alltid fornøyd.
|
|
|
#32 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Stort sett alltid fornøyd, men jeg må jo tidvis venne meg litt til den nye frisyren.
|
|
|
#33 |
|
Einsam
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Klipper meg nok alt for sjeldent, men har enda ikke funnet en frisør som klarer klippe håret slik jeg vil etter at vi flyttet. I sommer klipte søskenbarnet mitt meg, hun har vært min faste frisør i 8 år tidligere, og jeg ble knallfornøyd igjen |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Ja, jeg er alltid fornøyd. Søstera mi er frisør og klipper meg alltid slik jeg vil ha det, og det blir alltid bra.
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er fornøyd. Men det er fordi jeg har en spesiell klipp og går til de som er eksperter på nettopp denne klippen, så jeg vet nøyaktig hva jeg får.
|
|
|
#36 |
|
nju nja njo
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?
Samme her. Enten er det ingen bra frisører i Oslo eller så er jeg vanskelig
|
|
|
#37 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er fornøyd. Fant endelig en frisør for noen år siden som "skjønner" håret mitt. Betaler gladelig litt mer for å være fornøyd.
|
|
|
#38 |
|
Epikur
|
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er hjemme igjen!
|
|
|
#39 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Veldig delt, egentlig. Har vært ordentlig misfornøyd noen ganger. De siste årene har jeg flyttet mye både utenlands og innenlands, så jeg bytter frisør ofte. Forrige stedet jeg bodde var jeg såååå fornøyd med frisøren min, men nå må jeg på utkikk etter ny igjen.
|
|
|
#40 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Fint fornøyd i et par år nå (Studentfrisøren på Blindern). Ingen tidsbestilling, ikke alt for dyrt, forskjellig frisør hver gang men alltid helt OK (halvlangt hår, med et par litt kortere lengder). Og så gir de hodebunnsmassasje og har massasjestol.
|
![]() |
|
|