Sv: Dyreparken i Kristiansand
Opprinnelig lagt inn av amylin, her.
Vi har nå vært tre dager i Dyreparken. Storfornøyde unger! Vi har kjørt det meste, sett Herli' land og jubileumsshowet til Kaptein Sabeltann og sistnevnte var absolutt ikke verdt det.
:har ikke lest i tråden på lenge men svarer likevel:
Jeg har faktisk mailet til billetservice og det ene og det andre, for å klage på at det ble reklamert på kveldsforestillingen ifjor om at det i år skulle komme ny jubileumsforestilling. Vi var to familier som dro sammen ifjor og i forfjor, og vi hadde elle-melle om vi skulle droppe årets show men bestemte oss for å dra i år også, ettersom de skulle lage ny forestilling. Gjett om jeg ble overrasket da vi skjønte at det var bløff!!! Begrunnelsen jeg fikk på klagemailen var at det måtte være en misforståelse, at det var den nye dag-forestilingen de siktet til. Og jeg var vel ikkemindre skuffet etter å ha sett det nye showet som går på dagtid. Ny klagemail, med svar om at de hadde fått SÅÅ mange positive tilbakemeldinger fra MANGE andre gjester. :jadda: pfordrer flere til å klage litt på dagshowet:
Ellers mener jeg at to dager kan være bra å ha for selv så små barn som 20-måneder gamle jenter, det er et blodpes å rekke "alt" på en dag.