Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?
Opprinnelig lagt inn av bønna, her.
Nettopp derfor tror jeg vi ikke har så mange Frp'ere her. De kan lett velge stedet bort, klimaet er ikke akkurat Frp-vennlig.
Jeg vet ikke om det er et mål at alle steder skal være frp-vennlige? Handicapvennlig - jepp. Men frpvennlig - not so much. Det er ikke SV vennlig mange steder heller.
Mobbing er et stekrt ord som man skal være forsiktig med å bruke.
men uthenging; som er i tittelen på tråden; kanskje det stemmer?
Da er vi enige om at det ikke er mobbet frp-ere? Flott. Å henge ut noen som frp-er er greit for meg.
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Hvor er dette sitatet tatt fra? Jeg kan ikke finne det noen steder.
Hehe...
Jeg har hentet det fra mitt eget hode, og lurer på om dere synes det er noe i det/er enige?
Hvor er det jeg tar feil, liksom?
Det er ikke noe hyggelig å bli kalt dum, egoist eller ondskapsfull. Så hvorfor gjør man det hele tiden om Frp'ere?

Asså - først lager du et sitat selv i ditt eget hode, så spør du om noen er enige i ditt eget sitat før du runder av med å si at de isåfall er lite hyggelige? Kongebra. 
Jo, jeg er med på denne generelle beskrivelsen.
Men når man jobber for seg selv, jobber man jo også for fellesskapet, ved å betale skatt. Var det flat skatt på 38 % de ville ha.
De vil stimulere individer til å jobbe (for seg selv; for de tror på egoismen i folk, på en måte) og de betaler jo mer skatt enn de som tjener lite.
En sliter jeg kjenner, jobbet hardt med sitt nyopprettede firma, 16 timer per dag og barna var damens ansvar. Men han var ikke like glad for at han ikke fikk noe igjen for det økonomisk.
Et samfunn er avhengig av skapende individer. Vi kan ikke alle sammen leve på hverandre.
Hvis man kveler alle initiativ med enorme skattekrav vil samfunnet gå ad undas etter en tid.
Og man har ingenting å gi til de som trenger det.
Jeg vet at om det innføres flat skatt på 38 % så klarer ikke jeg å forsørge barna mine, så da må det innføres støtteordninger for meg også.
At du kjenner en som har startet et firma og gitt avkall på barna sine og blitt lei seg fordi det ikke funket å bytte barna i penger likevel ser jeg ikke helt hva har med dette å gjøre? Tror du han ville savnet barna sine mindre under frp?
|