Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trygdemisbruk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-09, 17:24   #33
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trygdemisbruk

Det er overraskende mange som tar lett på det å få tilbake penger eller få støtte som de selv føler de (delvis) har krav eller rett på, enten moralsk eller reellt.

Og jeg har mange ganger blitt bedt om å skrive legeerklæring når folk pga et eller annet ikke vil/ønsker/har råd til/ombestemmer seg ift feriereiser og billetter. Avbestillingsforsikring - oj, man må visst ha legeerklæring gitt - og den kan visst inneholde hva som helst bare den kommer fra en lege. Men det er klart, det gjelder jo ikke trygd, da, men private forsikrinsselskaper. Ved to anledninger har jeg fått vite i ettertid at pasientene har tatt kontakt med andre leger med helt annen (denne gangen medisinsk) forklaring og fått legeerklæring. Jeg har da ikke tatt kontakt med selskapet, men det burde jeg kanskje. Mao har pasientene "kommet seg unna" med det.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.