Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trygdemisbruk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-09, 18:53   #29
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trygdemisbruk

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er ganske sjokka over det du sier Simone - er det vanlig at man jukser seg inn som alenemor når man bor med barnefar? Det er IKKE greit.

Jeg må innrømme at jeg nok heller ikke hadde tatt det videre noe sted, men den det gjalt skulle nok fått beskjed i store bokstaver om hva jeg mente ja.

Eg trur nok at det i dei fleste tilfella ikkje var meininga å jukse. Rett etter barnefar har flytta inn igjen tenker ein gjerne at det ikkje er sikkert at han blir der permanent. Og så ventar ein litt for å unngå å gå gjennom heile papirmølla på nytt dersom han flyttar ut igjen. Etterkvart innser ein at barnefar nok har flytta inn permanent, men akkurat no er det litt trangt økonomisk, så ein ventar litt til for å bruke overgangsstønaden til å dekke eit par rekningar. Og så ballar det liksom på seg. Utilgivelig likevel, sjølvsagt, men eg trur altså ikkje at alle desse går inn for å svindle bevisst frå starten av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.