|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Bruker du parfyme i folkemengder? | |||
| Bruker alltid parfyme, uansett |
|
61 | 34,08% |
| Bare hvis det ikke er barn tilstede (denne er til Mim) |
|
0 | 0% |
| Bruker bare lette parfymer, for det er ikke så farlig |
|
12 | 6,70% |
| Jeg lukter godt nok uten parfyme |
|
16 | 8,94% |
| Nei, jeg tar som oftest hensyn til mye folk |
|
3 | 1,68% |
| Ja, men bare på byn, for da er folk fulle uansett og ikke så allergiske |
|
12 | 6,70% |
| Jeg bruker aldri parfyme |
|
29 | 16,20% |
| Jeg forsto ikke spørsmålet |
|
1 | 0,56% |
| Alternativ for de som mangler et passende alternativ |
|
45 | 25,14% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg bruker ikke parfyme, og jeg blir dårligere av folk som lukter parfyme enn av folk som blåser røyk på meg. (Selv om begge deler er like ekkelt.
|
|
|
#62 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Bruker stort sett parfyme, men ikke uansett. En gang jobbet jeg feks. med en som var hyperallergisk, og da ble vi anmodet om å ikke bruke. Og da gjorde jeg det heller ikke.
|
|
|
#63 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Ja det gjør jeg. Jeg bruker parfyme hver dag, lite og kun en lett parfyme (tommy girl). |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg bruker uhyre parfyme til hverdags. Parfymefri deodorant, men jeg kan ikke utelukke at stylingsprayen til håret kanskje har noe lukt i seg.
|
|
|
|
#65 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg har til gode å finne en parfyme som jeg virkelig liker på meg selv, og har gitt opp hele styret. Derimot har jeg dilla på deilige frisørprodukter og bruker en litt eksklusiv deodorant. Dyre dusjsåper er heller ikke å forakte. |
|
|
|
#67 |
|
Absolut ateist
|
Dem fremkaller seriøst brekningsfornemmelser hos meg og jeg kunne ikke oppholdt meg sammen med deg eller andre som bruker akkurat denne parfymen. Så som du ser, så er det ett fett om den er aldri så lett om du treffer på rette person. Og jeg er ikke engang allergisk eller har astma.
|
|
|
#68 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?"Jeg lukter godt nok uten parfyme."
|
|
|
#69 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg bruker aldri parfyme. Blir ofte uvel av andres parfyme også.
|
|
|
#71 |
|
intro
|
|
|
|
|
#72 |
|
villende
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Ja, jeg bruker litt (lett) parfyme hver dag, sammen med luktfri deo. Jeg bruker ikke mengder, da jeg vet at selv om jeg ikke lenger kan lukte min egen parfyme så kan andre lukte den. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
trøtt
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg har aldri bruk mye parfyme, men har nærmest sluttet etter at jeg fikk barn. Da de var nyfødte var jeg opptatt av å lukte kun melk.
|
|
|
#74 |
|
Quiet, please
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg kjenner ingen som reagerer på parfyme, så jeg bruker alltid litt. Til hverdags, og stort sett også til fest, bruker jeg en veldig lett parfyme, akkurat nå Shower Fresh fra Clean, og tar ikke så mye på.
|
|
|
#76 |
|
Søt og rar
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg bruker veldig sjelden parfyme. I jobben blir det for "pompøst", og bortsett fra når jeg jobber, så er jeg stort sett hjemme. Og her hjemme blir det vel også litt vel pompøst
|
|
|
#77 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg lurer på en ting Sitron, med denne undersøkelsen, mener du all bruk av produkter som inneholder parfyme eller ren parfyme?
|
|
|
#79 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?, tåler det ikke . blir dødsdårlig og får vondt i hode
|
|
|
|
#80 |
|
geskjeftig
|
Ja, det lurer jeg også på.
Å, jeg er så hjertens enig. Og det tar evigheter å få ut den ekle vaskemiddellukta av arveklær og annet. Urk.
|
![]() |
|
|