Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pleier du å spise kveldsmat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-09, 15:38   #61
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pleier du å spise kveldsmat?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Neida, overhodet ikke. Det var bare så mange med knekkebrød og grønnsaker og slikt her, og det er ikke det jeg vanligvis spiser i sengen mens jeg ser på TV...

Å sånn ja. Men du trener jo så mye at det går jo bra likevel.

Gammel 27-05-09, 15:47   #62
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten eksepsjonelt god erfaring med å utnytte min egen latskap slik at jeg FØRST finner meg noe sunt, og tenker at "og hvis jeg har lyst på godis etterpå, så henter jeg det da!". Og så planter jeg rompa DYPT i sofaen, I 9 av 10 tilfeller kommer jeg meg ikke ut av sofaen igjen.

Gammel 27-05-09, 15:57   #63
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, jeg nevner ikke sjokoladen en gang, altså - den inngår ikke i kveldsmaten selv om det er et visst tidsmessig sammenfall.

Nei, altså, sjokolade kommer definitivt utenom.

Gammel 27-05-09, 21:00   #64
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har forresten eksepsjonelt god erfaring med å utnytte min egen latskap slik at jeg FØRST finner meg noe sunt, og tenker at "og hvis jeg har lyst på godis etterpå, så henter jeg det da!". Og så planter jeg rompa DYPT i sofaen, I 9 av 10 tilfeller kommer jeg meg ikke ut av sofaen igjen.

Det er det som har reddet midjen min i alle disse år.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 21:16   #65
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiser kveldsmat. Og den består ofte av frukt med vaniljekesam.

Gammel 27-05-09, 21:19   #66
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Idag har jeg spist lunch og kveldsmat, så jeg er ikke veldig god på organiserte måltider.

Gammel 27-05-09, 21:22   #67
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To knekkebrød, en kopp nypete, i vinterhalvåret. :vanemenneske: Av og til blir det visst et glass vin eller to også. Ikke i sommerhalvåret, så nå har jeg begynt nedtrappingen. På knekkebrød og te, vel og merke.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 18:32   #68
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, må som oftest ha noe å spise på kvelden, er som regel sulten da.
I flinke perioder blir det ett par knekkebrød med variabelt pålegg, frukt eller en enkel salat med noen reker.
I ikke så flinke perioder bør det ikke ligge så mye usunt i skapene.

For om det f.eks ligger en pose med Cheese Doodles der (som en av ungene eier og har spart), eller en halv sjokolade, så klarer jeg bare ikke la være å spise av det i mine "dårlige perioder".
Men jeg er jo ikke en slem mamma som uten videre spiser opp snopet til ungen min, så da må jeg jo skynde meg å kjøpe nytt, HELST før det blir oppdaget. (Her i huset er det mammaen som får skjenn for å snike til seg snop ). Så jeg kjøper selvfølgelig nytt, men ungene synes jo ikke at det er rettferdig at den andre skal få en helt ny sjokolade f.eks, så da må jeg jo selvfølgelig være grei, og spise så mye av den nye sjokoladen at det blir rett mengde igjen.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 18:35   #69
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja hver dag mer eller mindre. Jeg sover bedre da, og jeg tar igjen det jeg evt mangler av kalorier og næring fra tideligere på dagen. Ikke riktig å gjøre dette, men har dårlig matlyst ofte på dagtig, men så er det bedre på kvelden og dermed lettere å stappe i seg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 18:37   #70
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Neida, overhodet ikke. Det var bare så mange med knekkebrød og grønnsaker og slikt her, og det er ikke det jeg vanligvis spiser i sengen mens jeg ser på TV...

Jeg pleier ofte finne frem noen fylte horn eller noe godt fra frysern. Eller middagsrester. Så lenge vekta ikke øker, så kan jeg ikke se at det skal spille noen rolle...

Tar gjerne en sjokolade også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:28   #71
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg pleier ofte finne frem noen fylte horn eller noe godt fra frysern. Eller middagsrester. Så lenge vekta ikke øker, så kan jeg ikke se at det skal spille noen rolle...

Tar gjerne en sjokolade også.

Nei, men det uthevede var årsaken til at jeg stilte spørsmålet i første omgang.

Takk for mange gode forslag!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.