|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?
|
|
|
#62 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Jeg har forresten eksepsjonelt god erfaring med å utnytte min egen latskap slik at jeg FØRST finner meg noe sunt, og tenker at "og hvis jeg har lyst på godis etterpå, så henter jeg det da!". Og så planter jeg rompa DYPT i sofaen, I 9 av 10 tilfeller kommer jeg meg ikke ut av sofaen igjen.
|
|
|
#63 |
|
Sånn passe sane
|
Nei, altså, sjokolade kommer definitivt utenom.
|
|
|
#64 |
|
*_*
|
Det er det som har reddet midjen min i alle disse år.
|
|
|
|
#65 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Jeg spiser kveldsmat. Og den består ofte av frukt med vaniljekesam.
|
|
|
#66 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Idag har jeg spist lunch og kveldsmat, så jeg er ikke veldig god på organiserte måltider.
|
|
|
#67 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?To knekkebrød, en kopp nypete, i vinterhalvåret. :vanemenneske: Av og til blir det visst et glass vin eller to også. Ikke i sommerhalvåret, så nå har jeg begynt nedtrappingen. På knekkebrød og te, vel og merke.
|
|
|
#68 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Ja, må som oftest ha noe å spise på kvelden, er som regel sulten da. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Pauset
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Ja hver dag mer eller mindre. Jeg sover bedre da, og jeg tar igjen det jeg evt mangler av kalorier og næring fra tideligere på dagen. Ikke riktig å gjøre dette, men har dårlig matlyst ofte på dagtig, men så er det bedre på kvelden og dermed lettere å stappe i seg. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Pauset
|
Jeg pleier ofte finne frem noen fylte horn eller noe godt fra frysern. Eller middagsrester. Så lenge vekta ikke øker, så kan jeg ikke se at det skal spille noen rolle... |
|
|
|
|
|
#71 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|