|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Det som fungerer best for meg for vektkontroll er å spise et lett, magert måltid på kvelden. Jeg kan ikke legge meg på tom mage, men legger jeg det største måltidet på kvelden så legger jeg på meg...
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Kveldsmat må jeg ha ellers får jeg ikke sove. Men hvor sunt det er varierer, har mine gode og dårlige perioder. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
kamerat
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Sjokolade?
|
|
|
#45 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?
Fordelen med nett (og avstand) er at vi i hvert fall slipper blikket.
|
|
|
#46 |
|
Smugleser
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Jeg blir skremt av "nei, nei" selv uten blikket, jeg.
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Hvis du fyser veldig på noe usunt på kvelden så er det gjerne et tegn på at du kan spise litt mer proteiner tidligere på dagen - det hjelper stort. |
|
|
|
#48 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Jeg er skrubb-sulten om kvelden også. Spiser 3 brødskiver med kjøtt-pålegg og ost og drikker vann.
|
|
|
|
#50 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Spiser kveldsmat når vi har unger, for da spiser vi middag i noenlunde anstendig tid. Når det er bare meg og fruen er middagstid gjerne en gang mellom 19 og 21, noe som naturlig nok minker behovet for mer mat etterpå. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Ja, jeg spiser nesten alltid kveldsmat, jeg blir sulten. Faktisk både hverdager og helg. Jeg synes det er ubehagelig å legge seg sulten.
|
|
|
#53 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Jeg spiser kveldsmat om jeg er sulten, og siden jeg er på diett er det ganske begrenset hva den inneholder.
|
|
|
#54 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Har ikke lest hele tråden.
|
|
|
|
#55 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Det hender jeg tar et knekkebrød eller en skål med kornblanding. Men ikke hver dag.
|
|
|
#56 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?For tiden er jeg sulten hver kveld, nesten uansett hvor sent jeg spiser middag |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Nja, må innrømme at noen ganger kan det bli middag nr 2 til kveldsmat og av og til sjokolade. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Ja, spiser kveldsmat. Det kan være alt mulig - frokostblanding, knekkebrød, egg, brødskive osv.
|
|
|
#59 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?
Neida, overhodet ikke. Det var bare så mange med knekkebrød og grønnsaker og slikt her, og det er ikke det jeg vanligvis spiser i sengen mens jeg ser på TV...
|
|
|
|
#60 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pleier du å spise kveldsmat?Et glass vin..?
|
![]() |
|
|