Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem
Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.
Vi har nok forresten overlag, flest ryddige dager. Vi vasker hus og rydder på fredagene, deilig ha ha rent og pent hus i helgen. Så rydder vi jo selvsagt litt hele tiden. Støvsuger gjør vi (les: sambo) hver dag, gjerne 2 ganger for dag og. Vårt rot består nok mest av barnas rot, klær og papirer.
Etter å ha lest denne tråden innser jeg at vi nok i grunn har det ganske ryddig. Jeg kan ikke fatte at folk har stuebordet fullt av rot. 
Nei, det kan du vel ikke, hvis det du beskriver skal kombineres med at du synes dere til tider har det "litt rotete". 
Jeg synes fremdeles det er ganske så ryddig her etter at vi ryddet på søndag, siden vi har ryddet vekk alt av kopper og glass og slikt hver kveld hele uken. Det er jo ikke noe rot på gulvet og knapt nok noe i noen av stolene eller sofaen, og nå er det bare et par bøker, noen DVD-er, et kamera, et par regninger, et brev fra SFO, to fjernkontroller, en pulsklokke, en avis, en apotekpose, et sammenleggbart sitteunderlag, en iPhone og en vannflaske på stuebordet. Ja, og så laptopen da, men den står jo alltid her.