|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksFør jeg ble gravid første gang, var jeg ikke spesielt glad i sjokolade, kaker, eller andre søte ting. Heller en ekstra porsjon med middag, eller potetgull var min form for utskeielser.
To søte germini 05~07 Sist redigert av Gerbera : 28-05-09 kl 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks
:stoppsignal:
Jeg spiser ikke noen form for potetgull, ostepop, popcorn, maischips eller hva man nå har, men jeg spiser noe nøtter. Ikke chilinøtter da - men vanlige nøtter. Jeg spiser ikke sjokolade, is, kaker, desserter, brød, ris, pasta, mel, gjærbakst, frukt, annet godteri - ingenting. Ikke en eneste bit. Jeg tåler det ikke - jeg får tenning og mange dager med intenst sug om jeg bare tar en liten bit. Jeg drikker så og si ikke sukkerfri brus heller. |
![]() |
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg kunne levd på godteri, kaker og potetgull. Hadde ikke behøvd noe mat nei. |
![]() |
![]() |
#44 |
Textrovert
|
Ja, du er kjempefin.
![]() |
#45 |
Passiv
|
Du har ikke bmi på 35. :nekter: |
![]() |
![]() |
#48 |
Textrovert
|
Hah. Den skal jeg jaggu begynne å bruke.
![]() |
#49 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg er veldig glad i søtt. Og forholdet jeg har til godis er ikke sundt. Jeg kaster i meg sjokolade uten å nyte den, uten å kose meg. Nå er jeg på avrusning igjen. Etter en uke er faktisk sukkersuget borte, så det er ikke så vanskelig - men da kan man ikke bare kjøpe seg en sjokolade akkurat altså.
![]() |
#50 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg liker godterier og kaker, men blir veldig fort kvalm av det så inntaket begrenser heldigvis seg selv. Et stykke kake er maks, så det er sjelden jeg gidder å bake. Mannen spiser like lite kake som meg, og sønnen vår liker det ikke. Salt snacks kan jeg spise mer av, men blir relativt fort mett. Så det er ikke det at jeg ikke liker det, selv om jeg ikke spiser så mye.
![]() |
#51 |
Passiv
|
Hvis du synes avrusningen er ille så kan jeg anbefale kanel. Masse kanel så slipper suget. |
![]() |
![]() |
#52 |
frakoblet
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg er ikke så veldig glad i søtt, men i fett og salt. Jeg spiser egentlig sjelden godteri, men snackser heller på litt skinke eller nøtter, kanskje litt aioli til og så rødvin, da. I helgene hender det at jeg spiser litt potetgull. Sjokolade får stort sett ligge i fred for meg, men en gang hvert halvår eller så spiser jeg en diger plate firkløver og drikker melk til.
![]() |
#54 |
Har tro på forbedring
|
Det går helt fint - jeg tillater meg litt sukker iblandt, det er godisvanen jeg må kvitte meg med. Nå var det litt slik at jeg ikke kunne gå forbi en butikk uten å kjøpe sjokkis. Det blir mange kilo av slikt.
![]() |
#55 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg skulle ønske jeg var blant dem som ikke var glad i godis og snacks, men det er jeg dessverre ikke. Som flere andre her, har jeg også en sterk tendens til å overspise sånt når jeg først spiser det. En bit går ikke for meg. Jeg har et usunt forhold til det, og skulle ønske jeg klarte å kutte helt ut sånn som bla Smilefjes har klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Textrovert
|
![]() |
#57 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#58 |
er her
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg er desverre alt for glad i søtsaker, spesielt sjokolade og til tider også potetgull.
![]() |
#59 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg har vært en sjokoholiker, men jeg spiser det ikke lenger!
![]() |
#60 |
Passiv
|
Jeg tror innlegget mitt ville vært lettere å forstå om du hadde møtt Divine og meg. |
![]() |
![]() |
|
|