Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Flere enn meg som reagerer?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-09, 19:19   #40
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Nå leste jeg Milfrids innlegg som kom ovenfor setningen, og jeg synes at det kommer ganske klart frem i innlegget hvorfor hun sier den setningen. Hun er i en litt annen debatt enn hoved-debatten, og det er hun klar over selv.
Men kan si det er en unødvendig avsporing, men jeg synes ikke det er nødvendig å løsrive setningen fra innholdet i innlegget hennes.

Jeg hadde tenkt å multiquote, men så kom jeg til dette og må bare si at det i grunnen oppsummerere med mye færre ord det jeg hadde tenkt å si. Helt uten at jeg trenger å gjenta meg selv

For herregud, enkelte her inne leser jo det jeg skriver som fanden leser bibelen, og da går det jo ann å tilegge meg alle mulige rare meninger og holdninger, som jeg ganske riktig har gjentatt til det kjedsommelige at jeg ikke har. Men det var jo fordi noen fortsatte med løsrevne sitater som tatt ut fra sammenhengen får meg til å fremstå som en som mener at kvinner har seg selv å takke .

Mht å holde seg til temaet og starte egne tråder, så gjorde jeg det mht til å diskutere om mennesker er født onde. Men fysisk og psykisk mishandling av menn syntes jeg faktisk gikk innenfor temaet, siden flere hadde påpekt at det var et forsvinnende lite problem. Diskusjonene her inne blir rimelig tannløse om man kun skal holde seg så strengt til det opprinnelige temaet i en tråd, som enkelte forfekter.

Og det blir jo på grensen til småmorsomt når jeg får pes om at jeg blant annet bygger opp om stereotyper om kvinner. Hvilke kvinner? De som mishandles, eller de som selv mishandler? Jeg har sagt nada njet om kvinner som mishandles, nettopp fordi jeg er så enig i det som blir sagt i tråden... Og dere har jo fått med dere til det kjedsommelige at jeg har understreker det.... Så hvordan kan jeg da bygge opp sterotyper om dem? Sterotyper om de kvinnene som selv mishandler? Javel? Og hva gjør denne tråden om menn som mishandles? Og er det bedre? Så jeg er i grunnen helt imponert over at noen klarer å finne noe å ta meg på, men den som leter, ska finne... .

Men hjelpes, hadde jeg ikke likt en diskusjon og litt temperatur så hadde jeg holdt meg langt unna FP .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.