Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dritforskjell på mann og kvinne ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 12:00   #10
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Pleier man å utdype hva man skal gjøre når man går på do?

Jeg gjør det av og til. Når jeg skal på stor-do (altså ikke bare tisse), liker jeg å sitte i fred. Barna følger som regel etter meg når jeg skal på toalettet, så ved i informere mannen min om mitt ærend, får jeg som regel et lite rolig øyeblikk der inne.

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De må jo legge tilbake bladet? Jeg har sett folk som har fillete blader i bladstativ, og folk som har blader inne i skapet under vasken. Det har jeg sett pga lån av håndkle til dusj.

Som Kirsebær sier. Man holder da ikke i bladet mens man tørker seg, heller.

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg nøyer meg med å sitere min fornødne sønn - på en av sine sjeldne skogsturer den gang han var liten gutt:

Si meg - er det et hotell i nærheten?!?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
full rygg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.