|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#142 |
|
En Som Trener
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg ler av hovedinnlegget, jeg synes det var bra skrevet og tar meg absolutt ikke nær av språkbruken. Jeg ler også godt av Mex sin liste, den har sirkulert på mail noen år og jeg
|
|
|
#143 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...
|
|
|
#144 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg syns egentlig de der raske mennene er veldig slitsomme, men denne passet så godt her at jeg lo høyt og støyende i sofaen min.
|
|
|
#145 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg har vanskelig for å bæsje borte, og klarer fint å holde meg i flere dager, jeg også. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Sviiisj!!
|
..og jeg er akkurat så prippen at jeg synes den er ekkel, men så lenge mann og barn finner glede i det, så værsågod. (Kløver har fått beskjed om å ikke synge den i barnehagen, jeg vil ikke ha på meg at vårt barn har smittet de andre barna...
|
|
|
#147 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Mims sarkastiske Sjokk og Vantro er kanskje like uhøflig som å bruke vulgært språk, men en del morsommere.
|
|
|
#148 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg har hørt at møter du en hai skal du se hardt på den. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg nøyer meg med å sitere min fornødne sønn - på en av sine sjeldne skogsturer den gang han var liten gutt:
|
|
|
#151 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#153 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Det er noe rart med noen menn. Er det "privattid" som lokker? Eller "kvalitetstid" med seg selv (og bæsjen)? Søskenbarnet mitt er gift med en mann som sitter på do en til to timer hver dag fordi han skal bæsje. Jeg regnet nettopp ut at det utgjør omtrent 550 timer i året???
|
|
|
#154 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Skulle det være morsomt? Vanskelig å skjønne det ut fra det hun skrev i alle fall. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Onkelen min har det med å gå på do i det vi sier at maten er klar. Han bruker minst 30 min der inne. En jul ble jeg så irritert på dette at jeg sa klar i fra hva jeg mente. Han ble så forbanna at han nektet å spise.
|
|
|
#156 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Når jeg var liten så hadde jeg en jevngammel slektning fra Bergen som var så fisefin at hun bare kunne si at hun måtte på "toalettet og æsje". Ikke bæsje - det var udannet. Je je.
|
|
|
#157 |
|
En Som Trener
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Barn har jo gjerne en refleks som gjør at man må bæsje når man inntar mat. Noen har kanskje videreutviklet denne refleksen til å gjelde fra man hører at maten er klar?
|
|
|
#158 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hæ?
|
|
|
#159 |
|
This is normal!
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg er skuffet over den manglende emneordutviklingen i tråden. Her kunne man virkelig skapte en emneordklassiker, og så er det ikke et eneste ett?
|
|
![]() |
| Emneord |
| full rygg |
|
|