Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det uhøflig å være ærlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 09:49   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det uhøflig å være ærlig?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg antar det er fordi jeg er veldig åpen og direkte i forhold til hvordan jeg tenker om det å ta tog og hvilke forventinger jeg har, og at det for noen oppleves som truende. Ærlighet kan virke slik på noen.

for å være ærlig ( ) og uten at jeg er safran som du vel egentlig svarer til her, så virker ikke ærligheten din truende. Det er mer at det du forventer er vanskelig å forstå i forhold til de normer og regler som vanligvis gjelder.

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Men jeg er vel arrogant som antar at folk flest er greie og fleksible på toget, at dette med hvor man sitter kan ordnes om plasseringen var uheldig, og at jeg generelt opplever folk som forståelsesfulle og løsningsorienterte i en sådan stund.

Arrogant er du ikke, men du forventer at andre skal innordne seg deg og dine behov. De skal være forståelsesfulle og løsningsorienterte i forhold til dine ønsker, og da er de greie og fleksible.
Hva hvis mitt ønske er å sitte på plassen min da, fordi jeg har mine behov? Det er jo ikke dermed sagt at jeg er ugrei og lite fleksibel, sant, selv om du ikke får ønsket ditt oppfylt? Men du vil jo oppfatte det slik fordi du forventer at jeg tilpasser meg.
Ser du den?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.