Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårbekledning på barna

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 00:09   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårbekledning på barna

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Hun går til skolen med langermet, evt en jakke i tillegg. Og hun har vel hatt med både knestrømper og vanlige korte sokker, til å bytte på ved behov eller at hun ruller ned knestrømpene og bretter ned piraten. Hun har flere sånne som går til under kneet og som kan brettes ned til bukselengde. Strømpebukse under ble rett og slett for varmt her om dagen.

Jeg var nesten i shorts og singlet selv her om dagen da jeg var ute på jobb, og jeg tok meg i å tenke at hadde jeg vært hjemme hadde jeg sikkert gått barbeint.
Men for all del, været veksler her også, så det er ikke konsekvent full fest og sommerbekledning hver dag bare fordi det har vært varmt noen dager.

Det har vært varmt her også noen dager, men nå er det litt kjøligere igjen. Jeg er selv varm av meg, men jeg er nok litt streng på ungene. Jeg har også ei jente i 2. klasse. Hun har stillongs, bukse, t-skjorte. genser og jakke. Og jeg maser om at hun må ta fleece under hvis hun har de tynneste jakkene på seg. :roll: Vi har nylig sluttet med ullundertøy..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.