Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det uhøflig å være ærlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 20:48   #9
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Er det uhøflig å være ærlig?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

De har ikke rett på det, men de er heller ikke tankelesere.

Jeg er kanskje rar sånn, men jeg har ingen problemer med å informere fremmede mennesker om diverse sykdom, så lenge dette gir meg fordeler i form av forståelse. (Jeg har vært ekstremt åpen om enkelte ting, og har aldri møtt annet enn positive holdninger).
Hva er problemet med å gi en kort forklaring som "jeg har en sykdom, og vil derfor sitte her som planlagt"?

Fordi at jeg ikke vil at verden skal se at jeg er syk, det har verden ikke noe med. Det med å oppgi personlig informasjon til fremmede byr meg i mot. Det blir alltid slik oppstandelse og blikk og alt sånt når jeg får anfall i det offentlige rom, og tro meg det er mer enn nok. Når jeg fra tid til annen blir nødt til å si fra, la oss si dersom det er en parfymedame ved siden av meg så er det ille nok.

Dersom jeg hadde spurt noen om å få ta deres sete så hadde jeg ikke blitt sår om de hadde sagt nei. Det er jo ikke noe problem.

Når det kommer til denne damen kunne hun da snakket med konduktøren selv. Det var det tross alt jeg som gjorde og dermed sørget for at hun fikk sitte med sine foreldre fordi jeg fikk nytt sete.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.