Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-06, 20:08   #1
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Gina, her.

Samme her...Fekalt oppkast og infiserte sår med alle mulige basselusker

Phøh, sånt ser jeg stadig, og det plager meg ikke.

Men SLIM... *kvalm*
Sånne spyttekopper som lungepasienter ofte har på nattbordet på sykehuset osv. Fullt av tykt gjerne gulgrønt eller blodig expectorat... Da brekker jeg meg altså. Det er den ene tinge jeg aldri venner meg til tror jeg.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 20:38   #2
Gina
Fullverdig medlem

Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Phøh, sånt ser jeg stadig, og det plager meg ikke.

Men SLIM... *kvalm*
Sånne spyttekopper som lungepasienter ofte har på nattbordet på sykehuset osv. Fullt av tykt gjerne gulgrønt eller blodig expectorat... Da brekker jeg meg altså. Det er den ene tinge jeg aldri venner meg til tror jeg.

Det hadde jeg aldri vent meg til.... Har du "sugd" de som ligger i respirator(kan misforståes, men du forstår....), det slimet i den beholderen....æsj

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 21:54   #3
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker ikke når diskusjonstrådene flyter over med kroppsvæsker heller.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 19:44   #4
chara
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
chara er litt kul
Standard

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å være sykepleier, men jeg hadde aldri taklet å jobbe om natten. Da må jeg sove.

En ting jeg aldri hadde klart å være var forsvarsadvokat. De gangene de skal forsvare noen de vet er skyldig, må jo enten være helt pyton. Hadde aldri klart det.

Alle yrker som krever lengere dager en 8 timers dag utgår (jeg blir aldri veldig rik på penger, men er rik på tid med familien)

En liten oppklaring. Som lærer må jeg bare si at det er et yrke med meget lite stillesitting. Sjelden vi får 30 min spisepause til og med. Var med i 10000 skritt om dagen aksjonen og hadde stort sett nådd målet ved endt arbeidsdag.

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 22:21   #5
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg kunne ikke ha vært selger. Jobbet en periode på bensinstasjon. Og på hver medarbeidersamtale fikk jeg beskjed om at sjefen var veldig fornøyd med meg, men jeg burde bli flinkere til å selge. Men unnskyld meg. Jeg følte ikke for å prakke på de kundene som skulle betale bensin en bollepose.

Jeg kunne heller ikke vært lærer. Jeg er elendig på å forklare bort ting, og når i tillegg folk ikke forstår hva jeg mener, blir jeg utålmodig, og kan hisse meg fort opp. Jeg var VELDIG stolt av meg selv i høst. Da hadde jeg ansvaret for en utenlandsk sykepleierstudent som kunne dårlig norsk, (ikke noe vondt å si om henne), men da fikk jeg testet tålmodigheten min ja.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.