|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine? | |||
| Ja |
|
237 | 90,46% |
| Nja, kanskje i overkant irritert |
|
11 | 4,20% |
| Nei, bare irritert |
|
13 | 4,96% |
| Nei |
|
1 | 0,38% |
| Annet |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 262. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Etter snart 13 år som mor har jeg vært sint på barna mange ganger ja. Da har de som regel tøyd strikken ganske langt. Kjenner jeg at jeg begynner å bli sint, prøver jeg å roe meg ned, for jeg liker ikke å bli sint på ungene. Men noen ganger når de selvsagt grensa for hva jeg synes er nok, og da blir jeg sint, ja. Sist redigert av Smoothie : 28-03-09 kl 13:29. Årsak: Skrivefeil. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg blir ofte både sint og irritert. Men jeg er litt usikker på om jeg retter følelsene mine mot dem. Det er mer mot situasjonene, tror jeg. en jeg skal prøve å kjenne etter neste gang, og evt rapportere tilbake da.
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Ja, det har jeg vært og det kommer jeg nok til å bli igjen. Det går heldigvis fort over - for oss begge. Vi er nok litt for like enkelte ganger - Poden og jeg. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har ikke vært sint, ikke irritert engang. Men jeg regner med det kommer når barna blir større, for jeg blir både sint og irritert på andre.
|
|
|
#86 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg er en ganske hissig person. Men jeg er merkelig avbalansert overfor Junior. Dette betyr ikke at jeg alltid har lang tålmodighet, men at jeg gjennomfører ting uten å bli sint. Skrur noen ganger nesten av følelsene? Men det har skjedd at jeg har sprukket, men det kan jeg telle på en hånd, det har hatt en årsak og det har gått fort over. Man er jo bare et menneske.
|
|
|
#87 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Det har hendt at jeg har blitt sint på LilleVenn ja, men det skjer egentlig veldig sjelden. Vi har havnet inn i et litt skjevt mønster hjemme hos oss; hvor LøveMannen blir sint og jeg er fredsmekler |
|
|
|
|
|
#88 |
|
superbruker
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?
I den verden befinner jeg også meg.
Her kan det smelle både en og ti ganger i løpet av en dag. Ingen av oss er langsinte heldigvis. Det kan gå temmelig hett for seg hos oss. Alle untatt mannen gir klart utrykk for hva de vil og mener. Jeg er veldig glad for at vi bor enebolig.
|
|
|
#89 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Før i tiden ble jeg aldri sint, bare irritert. Et par år i terapi tok av "irritertlokket" og sinnet kokte da det var grunn til det. Jeg kjente på de ekte følelsene. I dag kan jeg kjenne forskjell på irritasjon og sinne og jeg er ikke lenger redd for sinnet eller for å vise meg slik jeg er. Poenget mitt er at om man aldri kjenner sinne kan det være en grunn til det (for noen).
|
|
|
|
#90 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Ja, jeg har vært rødglødende margsint på storebror, irritabelt sint på mellomste og foreløpig bare oppgitt irritert på lillebror.
|
|
|
|
#91 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg blir heldigvis aldri sint på barna så lenge de er små, under 2,5-3 år kanskje? Etter det kan jeg bli ordentlig sint i visse situasjoner, mer jo eldre de blir egentlig. På tenåringer kan jeg bli veldig sint. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Heller sint enn skuffet og manipulerende og overføre dårlig samvittighet til barna. Ja jeg blir sint. Jeg blir sint når de biter hverandre, når de biter meg. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Ja.
|
|
|
#94 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg blir fullstendig rasende, både på barnene og på andre. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
villende
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har til tider vært rasende på Snupp og han har vært like sint tilbake. Vi er begge veldig hissige av natur og vi blir fort sinte og like fort venner igjen. Mannen er litt oppgitt av over hvor kranglete Snupp og jeg til tider kan være. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg ser at mange av dere skriver at dere sier unnskyld til ungene etter at dere har blitt sint på de. Men, det er stor forskjell på å være sint og på å eksplodere og ta ut sinnet på en uheldig måte. Jeg kan mange ganger være ekstremt sint på poden, uten at jeg agerer urimelig eller voldsomt. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Ja. Noen ganger skikkelig sint også.
|
|
|
#98 |
|
Einsam
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har nok vært sint på eldste ja, men nå begynner han å komme i en alder hvor han har fått litt for sterke meninger på visse områder ja. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
saftig
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Klart jeg har vært sint! Jeg har tross alt vært mamma i snart tolv år. Men sint eller irritert spiller vel liten rolle - det viktigste er vel hvordan man uttrykker sinnet eller irritasjonen sin.
|
|
|
#100 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?
hehe min sier "ja, men jeg vet du er glad i meg likevel, selv om du oppfører deg sånn!!"
|
![]() |
|
|