|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine? | |||
| Ja |
|
237 | 90,46% |
| Nja, kanskje i overkant irritert |
|
11 | 4,20% |
| Nei, bare irritert |
|
13 | 4,96% |
| Nei |
|
1 | 0,38% |
| Annet |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 262. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Helt konge
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?
Jeg har det som Tinetoff. Jeg blir hoppende sint på begge to. Hverken de eller jeg er selvutslettende av natur. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Å herregud, ja! Jeg kan se rødt når Storesøster setter i gang med en av sine runder med dramatikk og selvmedlidenhet. Jeg er dog sjelden sint når jeg er alene med barna (og de ikke har en pappa å trøste seg med når mamma går bananas) og jeg beklager som rgel når gemyttene har roet seg og vi kan se tingene litt fra utsiden. Hender også vi tilbyr Storesøster å ringe besteforeldre for støtte når både mamma og pappa er verdens dummeste.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg kjenner meg vel best igjen i denne kategoriseringen. Jeg har vært og kan være skikkelig sinna på guttungen på 11 år. Han vet hvilke knapper han skal trykke på for å få meg skikkelig sinna. Mange ganger kan se at han faktisk "bare" provoserer for å få frem konflikt og for å se hvor langt han kan dra strikken før jeg blir skikkelig sinna. Da er det '"enkelt" å holde seg på irritertsiden av skalaen. Men, jeg går mange ganger i fella og det er vel aldri noen situasjoner som jeg blir så sint av som det. Når jeg står der og er usikker på om jeg er mest sinna på guttungen eller på meg selv. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
intro
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg er veldig glad for å se at det er så mange sinte her.
|
|
|
|
#65 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Nei, jeg hever aldri stemmen min overfor barna!
|
|
|
|
#66 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?jeg har kort lunte..
|
|
|
#67 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg regner med det, men jeg husker ikke noen episode. Jeg spurte min 6 åring om mamma har vært sint på henne. Hun sier nei. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg kan nok bli sint ja, og ser ikke det som noe problem heller. Her smeller det kinaputter rett som det er, fra begge hold. |
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Å jada det har jeg gitt. Ingen som kan få meg så margesint som Plutten. Når det er sagt så går det begge veier og vi ber hverandre om unnskyldning dersom vi har vært helt på bærtur. |
|
|
|
#70 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
awesom
|
Han har brukt nådestøtet.
|
|
|
#73 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?ja jeg blir sint på dem, ikke på lillebror enn så lenge men de andre:
|
|
|
|
#74 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Ja, men ikke før han var nærmere fire år. De gangene jeg har blitt sint har lunten som regel vært avkortet på grunn av lavt blodsukker, og det syns jeg ikke er OK. Så jeg prøver så godt jeg kan å håndtere situasjonen uten sinne.
|
|
|
#75 |
|
Come what may...
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har enda ikke blitt sint på sistemor som er like gammel som din, Veronal. Altså 4 år. Men gutten min og eldste jenta mi har jeg faktisk vært sint på. Eldste var jeg heller mer redd enn sint. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Med mitt temperament er jeg stolt av meg selv hvis jeg klarer en dag uten å være sint på en av ungene.
|
|
|
#77 |
|
Tankefull
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Sint innimellom ja, selv om jeg er en tolmodig sjel.
|
|
|
#78 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har vært sint på eldstejenta, ja. Yngste har foreløpig bare fått meg til å blitt streng og småirritert. Kombinasjonen av fødselshormoner, søvnunderskudd og løvemorbeskyttelsesinstinkt mot min lille baby har fått meg rasende mang en gang, når hun største var meget voldelig en periode. Men det ble ikke bedre før jeg slutta å være sinna hele tida.
|
|
|
#79 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Ja jeg blir sint på unga men jeg var ikke det da de var babyer. Men det er ikke spesielt moro når begge holder på som babyer nå i en alder av snart 9 og 5,5
|
|
|
#80 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Nei, jeg tror ikke det. Jeg bare understreket at disse følesene ble høylydt uttrykt hos oss. |
|
|
|
![]() |
|
|