|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine? | |||
| Ja |
|
237 | 90,46% |
| Nja, kanskje i overkant irritert |
|
11 | 4,20% |
| Nei, bare irritert |
|
13 | 4,96% |
| Nei |
|
1 | 0,38% |
| Annet |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 262. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?
Jeg tror vi lever i forskjellige verdener. Her er min:
|
|
|
#22 |
|
Øverst Kommanderende
![]() |
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har jo vært med å snakke om dette før.
|
|
|
|
#23 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#24 |
|
Pauset
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har vært mor i snart 17 år og JA jeg har vært sint på mine barn, maaange ganger. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg er veldig laidback og avbalansert, vanligvis, og det er veldig sjelden jeg blir sint, og når jeg blir det, blir jeg stort sett bare sta og noen ganger sarkastisk. På Poden har jeg vært så sint at jeg har brølt, kastet ting (ikke på eller mot ham, altså, men slengt ting bortover gulvet for å avreagere) og nesten hatt lyst til å slå til ham. Jeg har aldri vært i nærheten av å være sint på den måten på noen andre noen gang.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#28 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Ja, det glemte jeg vel å si, men jeg er opptatt av at vi må prate gjennom det som skjedde når vi har vært sinte på hverandre. Mange ganger flyr en av oss i taket, og når vi har roet oss viser det seg at det stakk hull på en eller annen "byll" og vi får pratet om noe som har ligget og ulmet.
|
|
|
#29 |
|
weird
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Javisst har jeg vært sint. Jeg ser ikke noe galt i det heller, så lenge man er voksen nok til å håndtere følelsen og situasjonen på en ok måte. Og forhåpentligvis en måte som setter et godt eksempel for barna.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Etylbarbital
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har jo bare hatt barn i 4 år, så det kommer kanskje noen overraskelser, men fra min egen barndom så husker jeg bare at mor hevet stemmen mer enn "streng" bare noen få ganger. Min far: Aldri. Dvs. - det største utbruddet fra min far var da han sa til meg som var midt i verste puberteten: "Herregud, Veronal."
|
|
|
#31 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Barna mine får fram det beste - og det verste - i meg. De får fram hele registeret av følelser i meg, også sinne. Jeg opplever nærmest daglig å enten bare føle meg sint og/eller irritert på minst én av dem, eller faktisk vise sinnet mitt. Trassfaktene til snart treåringen, rot og slendrian hos snart niåringen og sovevegring hos babyen er eksempel på triggere. Jeg er bevisst på at det er lurt å opptre konsekvent og tydelig, men dessverre har dagsformen mye å si på hvor lang lunta er til enhver tid og hvor rasjonelt man tenker om situasjonen der og da.
|
|
|
#32 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg kan heller ikke huske at foreldrene mine har vært sinte på meg under oppveksten, Veronal. "Var nå det nødvendig?" er omtrent det sterkeste jeg kan huske.
|
|
|
#33 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Ja, jeg har vært sint på ungene. Spesielt eldste kan få meg så sint som bare det. hun kan forøvrig erte på seg gråstein noen ganger. Hun og jeg er forøvrig ganske like i sinn, så det kan være derfor vi blir så innmari sinte på hverandre noen ganger. Minsten kan også gjøre meg sint, men ikke på langt nærså sint som eldste kan få meg. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Guardian of the galaxy
|
Mulig det er en filleting for deg. Men for Prototypen vil jeg tro det er ganske seriøse saker.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 28-03-09 kl 01:04. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Etylbarbital
Med "verste som har skjedd" så mener jeg å kategorisere det som noe annet enn "sint" - for noe som lignet på sinne er ikke involvert. Sur, kanskje? Eller enda bedre: Snurt. Det passer best med hvordan ultimatumet presenteres.
|
|
|
#36 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Om jeg har vært sint på barna mine? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Sint ja? Selvfølgelig. Etter 11 og 7 år som mamma, så vil jeg vel nesten si at det ville vært unormalt om jeg ikke hadde vært sinna på dem noen gang.
|
|
|
#38 |
|
Ferdig!
det har vi også oppmuntret til og sett på det som en god egenskap det å kunne vise følelser. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#40 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har du vært sint på barnet ditt/barna dine?Jeg har kun vært skikkelig sint på eldstemann, og da med god grunn.
|
![]() |
|
|