|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#721 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...VR: du har din fulle rett til å mene det du mener om mitt valg og mitt ståsted. |
|
|
|
|
#722 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Takhøyden er stor, men vi har ikke skråtak. Den gjelder like mye for de som er uenige med deg som den gjelder for deg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#723 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Ja i Norge har man rett til ikke bare å ytre sine meninger, man har også rett til å nekte å motta det gode helsetilbudet som finnes.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 15-03-09 kl 02:26. |
|
|
|
|
#725 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Sikkert et veldig uforståelig et. *trøtt*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#726 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...@ Godemine: Å bedømme et forum ut fra én tråd er vel ikke akkurat å ha så himla stor takhøyde det heller ...
|
|
#727 |
|
Bedreviter
|
Tja, hvis man syns tråden er ille nok, så kan man selvsagt dømme ut i fra bare den. |
|
|
|
|
#728 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Dette har jo ingenting med selve diskusjonen i tråden og gjøre, men jeg vil likevel svare deg, Teofelia. Jeg er absolutt enig med deg i det du skriver, stort sett, og jeg har ingen problemer med at folk "rygger baklengs" ut igjen og sikkert passer bedre inn på andre fora ...men noen ganger bør kanskje enkelte se på seg selv før de uttaler seg om andre. Det var mitt poeng!
|
|
#730 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Hvorfor skulle man ikke det? Man ønsker ikke at ungene skal bli mobbet, eller mobbe andre. Likevel ser jeg tendenser til mobbing av andre her inne. Mener noen noe helt annet enn enkelte på fp så er det egentlig på hue og ræva ut. Selv om man ikke direkte mobber åpent på forumet, så kan man føle seg mobbet gjennom prikkesystemet. Man skal oppdra barn til å oppføre seg ordentlig, og da bør ikke vi voksne drive å mobbe på nett heller. Barn tar etter oss voksne, og mange barn blir i dag mobbet på msn, facebook, eller andre nettforum. Slikt vil vi vel ikke samfunnet skal utvikle seg. Det er helt greit å debattere, men å kalle andre dumme, naive, blinde, uopplyste eller annet er ikke fint gjort. |
|
|
|
|
#731 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Er man blåst i huet, så inviterer man til det selv. Det er lov å gjøre et forsøk på å bli smartere, så slipper man å få drit.
|
|
#734 |
|
På lukket avdeling
|
Hva er galt med å bli kallt uopplyst i en debatt? Det betyr jo ikke annet enn at personen virker å vite lite om akkurat det emnet. |
|
|
|
|
#735 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Mente litt meg selv med den. Jeg er absolutt ikke uopplyst om vaksiner. |
|
|
|
|
#736 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Men om du påstår at du ikke er uopplyst, da gjenstår jo bare dum.
|
|
#738 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Nei. Jeg har lest side opp og side ned om vaksiner, for og i mot. Så kom ikke her. |
|
|
|
|
#740 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg trenger ikke komme noe sted. Det er tross alt 19 sider her med "dumme" eller "uopplyste" kommentarer fra deg. Du sier selv at du ikke er uopplyst, så da gjenstår det ikke stort annet.
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|