|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#701 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9345669 |
|
|
|
|
#702 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Forskning er vel og bra. Det er det å fremsette hypoteser som er solid tilbakevist som jeg synes er ganske råttent gjort. Av såkalte fagfolk. Særlig fordi det er en unødig ting å slenge i ansiktet til de foreldrene som faktisk har barn med astma, autisme eller kreft.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#703 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Oi, merker jeg ikke kan delta i denne diskusjonen, jeg blir mektig provosert av en del utsagn her... |
|
|
|
|
#704 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Men hvis fagfolk og professorer finner ut at det kan ha en sammenheng da? Det er aldri foreldres feil. Vi gjør det som helseinstiuttet anbefaler, og hvis vi er skeptiske til dem så skal man ha lov til det, mener jeg. |
|
|
|
|
#705 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Hvis man vaksinerer for vannkopper, så kan man få hår mellom tærne. Det har jeg hørt, det er helt sant.
|
|
#706 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Dååris: jeg påstår ingenting og har skrevet det flere ganger. |
|
|
|
|
#707 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Tro kan flytte fjell |
|
|
|
|
#708 |
|
Ferdig!
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
|
|
|
|
|
#712 |
|
Bedreviter
|
Ja, hvis de finner ut det, må man selvsagt følge de nye anbefalingene, men i dag er langt de fleste innen helsevesenet er enige om at vaksine er det beste alternativet og at fordelene ved å vaksinere langt overgår bivirkningene.
Fakta ligger på bordet de, du nekter bare å forholde deg til dem. |
|
|
|
|
#713 |
|
Snikende tiger
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg skjønner virkelig ikke at du holder på enda, Kråka. Du graver deg bare dypere og dypere, og det du sier viser at du virkelig ikke leser og prøver ihvertfall ikke å forstå det folk forteller deg. Du er fortsatt ukritisk til kildene dine, og du har virkelig ikke forstått noe av det andre har prøvd å si deg.
|
|
#714 |
|
Aktiv
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Fakta finnes, men jeg tror ikke de gidder å sende den til deg, før du ber om den! |
|
|
|
|
#716 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Har lest mye fakta ja, men er likevel skeptisk :dom: |
|
|
|
|
#717 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg ler meg i hjel. |
|
|
|
|
#718 |
|
Metallica!!
|
Takhøyden er høy den, linken var ment som et vennlig tips siden du syntes tonen her inne var for kvass. Men for all del, det er alltid hyggelig med nye medlemmer, så ingenting er jo bedre enn at du finner ut at det er et bra sted å være tross alt.
|
|
#719 |
|
Kamerat Pære
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Da har du dessverre ikke skjønt så mye av det du har lest.
|
|
#720 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Jeg tror ikke noen her er imot at det forskes og følges opp i forhold til helse, sykdommer og vaksiner. Det er mer det når folk nekter å forholde seg til resultatene av forskningen fordi de ikke stemmer overens med det man har bestemt seg for at mange synes blir for teit.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|