Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Folks forhold til banning i dag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 15:24   #11
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette er ikke så svart-hvitt som du fremstiller det her. Er det sånn at man enten må være besservisser eller bannegæren? Jeg tror ikke det.
Bare for ordens skyld - jeg ville aldri kalt datteren din en besserwisser direkte til henne. Jeg sa det til deg, om henne. Selvsagt er det bra at barna lærer å stå for sine egne meninger, men det er mange måter å gjøre dette på. En måte som ikke er særlig bra, er å gå og rette på andre.

Og så føler jeg for å legge til at jeg på ingen måte følte meg truffet av innlegget ditt, for jeg banner særs lite og barna mine gjør det ikke i det hele tatt. Jeg syns bare innlegget ditt bar preg av høy tante Sofie-faktor.

Fullstendig enig.

Jeg skjønner ikke vitsen i å fortsette å diskutere dette. Skal vi komme oss tilbake til poenget? Hvis dere er interessert i å ha med meg videre i diskusjonen foreslår jeg at det var siste kritikk i forhold til min datter. Klarer dere ikke å la det ligge dropper jeg hele diskusjonen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.