|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg har skjønt det! Pleier ikke å lese den type tråder, men jeg ville ant ugler i mosen hvis jeg hadde gjort det. :egentlig smart: |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Spørsmål om innrapportering
Greit at dette er et lite forum med få brukere (sett i forummålestokk), men at enkeltpersoner må bevise sin uskyld fordi en eller flere brukere har mistanke om usannheter synes jeg er for drøyt.
Stemmer. Men de har et sett med adresser, så på sikt vil flere av de gå igjen hos samme bruker.
|
|
|
#203 |
|
Leser
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringSmilefjes, de som eventuelt sender deg prikker vet nøyaktig like mye / lite som deg, så det eneste vi oppnår ved å sende prikker er å forsterke en rykteflom. Jeg vet ikke helt hva du mener hensikten vil være?
|
|
|
#204 |
|
Passiv
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg har fått svar - takktakk - jeg er ikke misbrukt. |
|
|
|
#206 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringSkjønner nå at jeg har elendig trollradar.Dette burde jeg sett...
|
|
|
#207 |
|
Passiv
|
Hensikten vil være at jeg ikke lenger legger ned personlig engasjement og bruker av kreftene mine for å dele erfaringer og forsøke å hjelpe til hvis det bare er tull det som står. |
|
|
|
#208 |
|
Leser
|
De som har prikket deg - og ja, jeg har sett på prikkene dine - vet ikke noe mer enn deg om saken er tull eller ikke.
Poenget er at man veldig, veldig fort havner opp i en heksejakt. Du har jo tydeligvis tatt prikkene du har fått som "beviser" på at det er slik. Hvis alle gjør det - og det som står på prikkene ikke er sant - hvordan vil du da karakterisere det som skjer på forumet?
|
|
|
#209 |
|
Passiv
|
Først - kan du se mine prikker? |
|
|
|
#210 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spørsmål om innrapporteringsmilefjes: Modder kan gå inn og se på prikker, ja. (Jeg hadde faktisk ikke lagt merke til at him var modde før nå. Dere er så diskré.
|
|
|
#211 |
|
Leser
|
Ja, det kan jeg. Det kan alle som er moderatorer og administratorer. Og ja, vi ser på prikker i slike saker. Når personer/nick blir diskutert og det blir bedt om prikker ser jeg alltid på om det kommer svar.
Du har jo tatt prikkene som en bevis, i og med at du har slått deg til ro med deg svaret du har fått. Du er nå overbevist om at den personen du har fått informasjon om per prikk er et troll.
|
|
|
#212 |
|
Passiv
|
Jeg er IKKE overbevist om at vedkommende er noe troll. Jeg har KUN fått bekreftet at de jeg har engasjert meg sterkt i den siste tiden ikke var noen som noen hadde sett at snakket bare tull. Hva som er eller ikke er med den som er mistenkt for å være troll her har jeg ingen formening om, jeg har ikke fulgt trådene heller, kun tatt en kjapp titt. |
|
|
|
#213 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Spørsmål om innrapporteringNormalt så driter jeg i om noen troller. Man er på nett, hvor man har null peiling på hvem som sitter i den andre enden, og man bør vel være klar over at mye av det man leser kan være oppspinn fra A-Å.
|
|
|
#214 |
|
Ferdig!
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg har ikke trollradar overhodet, men nå ble jeg litt |
|
|
|
|
|
#215 |
|
flisespikker
|
Disse to poengene synes jeg er veldig viktige, og verdt å tenke på før man hiver seg på "man kan da bare forlange at folk beviser at de snakker sant"-tanken. Jeg skjønner at man kan føle seg lurt og såret om man oppdager at noen man hadde sympati for har løyet, og jeg mener ikke å bagatellisere dette, men jeg synes mange av reaksjonene og uttalelsene i denne tråden er enda mer ubehagelige og potensielt skadelige for forumet.
|
|
|
#216 |
|
Nå også i farger
Sv: Spørsmål om innrapporteringNaturlig skepsis er lurt på nett. Jeg er i grunn veldig skeptisk, og er nok mistenksom litt for mye. Jeg engasjerer meg kun i alvorlige tråder om de er troverdige, det vil si, om jeg "kjenner"brukeren og vet det de skriver om er sant. |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg har løyet til dere om fødselsåret mitt. Jeg sa jeg var født i 1905, men det var ikke sant. :griner:
|
|
|
#220 |
|
Nå også i farger
Jeg lurer litt hva hva dere syns man skal gjøre jeg. Det er lite hyggelig for de som faktisk skriver sant om ingen gidder engasjere seg, fordi alle er mistenksomme og tenker at "Dette kan være tull ..." . |
|
|
|
![]() |
|
|