Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spørsmål om innrapportering

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 01:50   #181
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

It's addictive.

Gammel 04-03-09, 01:51   #182
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Troll eller ikke troll, i morgen skal jeg pule, så jeg bør legge meg.

Kos deg!

Gammel 04-03-09, 01:53   #183
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Now we are talking!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 01:57   #184
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enjoy

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 02:13   #185
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så Sitronen er ikke sår lenger? Nå er du bare myk og deilig?

Gammel 04-03-09, 02:13   #186
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er iallfall myk. Over det hele. En av fordelene med å være feit.

Gammel 04-03-09, 02:15   #187
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er iallfall myk. Over det hele. En av fordelene med å være feit.

Men du har da ikke vokset hele kroppen? :ser for meg en veldig hårete sitron:

Gammel 04-03-09, 02:17   #188
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Næsj. Men jeg er jo myk. Det var det som var poenget.

Gammel 04-03-09, 02:18   #189
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Næsj. Men jeg er jo myk. Det var det som var poenget.

Bøtt åff kårs!

Gammel 04-03-09, 02:20   #190
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Der kan man se; triks i hvordan avvæpne en trolltråd. Til og med moddene har lagt seg nå.

Gammel 04-03-09, 02:29   #191
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Skal vi komme med flere intime avsløringer?

:kjeder seg og trenger litt ækksjn:

Gammel 04-03-09, 02:43   #192
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Skal vi komme med flere intime avsløringer?

:kjeder seg og trenger litt ækksjn:

Ja kom med dem.

Gammel 04-03-09, 03:02   #193
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja kom med dem.

Um ... Tenkte nå mest at dere kunne komme med dem, som en grei underholdning for meg på en måte.

Gammel 04-03-09, 04:25   #194
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Puh, så det er ikke bare meg som syns noe skurrer? Jeg har lenge tenkt at Miss Norway umulig kan ha vært noen Miss Norway. Godt det ikke bare er jeg som har tvilt ..

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 07:41   #195
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Er det ikke gamle bluecom som nå er ventelo som deler ut ny ip til alle pcer i hele huset. Står og på ventelo sine hjemmesider at man får ny ip hver gang man logger seg på pcen hos de.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 07:51   #196
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Puh, så det er ikke bare meg som syns noe skurrer? Jeg har lenge tenkt at Miss Norway umulig kan ha vært noen Miss Norway. Godt det ikke bare er jeg som har tvilt ..

Å, det er Missa. Jeg som trodde det var Hønni. Den bunadstråden er jo for god til å være sann, liksom...

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 07:57   #197
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg eier ikke forståelse for at ting ikke henger sammen og har aldri klart å gjennomskue et troll i hele mitt liv. Derimot har jeg engasjert meg sterkt via pm med et par brukere i det siste fordi de har stått tungt oppi problemer jeg kan mye om. Dette koster meg noe som menneske - jeg vil gjerne hjelpe hvis d trenger hjelp, men jeg vil ikke grave i nervesystemet mitt hvis det er for å underholde noen.

Jeg er dermed så frekk at jeg rett og slett spør om noen kan spre svært diskret til meg hva dette trollet eller disse trollene troller om for noe rart. Trenger ikke vite hvem det er, bare hva det handler om sånn ca så jeg ikke trenger å lure på om noen av de jeg ville hjelpe driver og kødder med meg.

Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 08:09   #198
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg den eneste på hele FP som ikke aner hva et troll er (selv om jeg begynner å få en mistanke;- en som utgir seg for å være noe annet enn det h*n er??) og langt mindre fatter hva dere snakker om her. Har lest hele tråden uten å bli noe klokere.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 08:33   #199
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Å, det er Missa. Jeg som trodde det var Hønni. Den bunadstråden er jo for god til å være sann, liksom...

Sist redigert av Bille : 04-03-09 kl 11:48.
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 08:36   #200
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg har lenge tenkt at Miss Norway umulig kan ha vært noen Miss Norway. Godt det ikke bare er jeg som har tvilt ..

Tenk å utgi seg for å være miss...

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.