|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#186 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg er iallfall myk. Over det hele. En av fordelene med å være feit.
|
|
|
#188 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringNæsj. Men jeg er jo myk. Det var det som var poenget.
|
|
|
#190 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringDer kan man se; triks i hvordan avvæpne en trolltråd. Til og med moddene har lagt seg nå.
|
|
|
#194 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringPuh, så det er ikke bare meg som syns noe skurrer? Jeg har lenge tenkt at Miss Norway umulig kan ha vært noen Miss Norway. Godt det ikke bare er jeg som har tvilt ..
|
|
|
#195 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringEr det ikke gamle bluecom som nå er ventelo som deler ut ny ip til alle pcer i hele huset. Står og på ventelo sine hjemmesider at man får ny ip hver gang man logger seg på pcen hos de. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
*_*
|
Sv: Spørsmål om innrapportering
Å, det er Missa. Jeg som trodde det var Hønni. Den bunadstråden er jo for god til å være sann, liksom...
|
|
|
|
#197 |
|
Passiv
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg eier ikke forståelse for at ting ikke henger sammen og har aldri klart å gjennomskue et troll i hele mitt liv. Derimot har jeg engasjert meg sterkt via pm med et par brukere i det siste fordi de har stått tungt oppi problemer jeg kan mye om. Dette koster meg noe som menneske - jeg vil gjerne hjelpe hvis d trenger hjelp, men jeg vil ikke grave i nervesystemet mitt hvis det er for å underholde noen. |
|
|
|
#198 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spørsmål om innrapporteringEr jeg den eneste på hele FP som ikke aner hva et troll er (selv om jeg begynner å få en mistanke;- en som utgir seg for å være noe annet enn det h*n er??) og langt mindre fatter hva dere snakker om her. Har lest hele tråden uten å bli noe klokere. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Spørsmål om innrapportering