|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Administrator
|
Sv: Spørsmål om innrapportering@inagh: En tyr gjerne til nettfora i vanskelige situasjoner nettopp fordi en er anonym her, så et negativt svar på en slik forespørsel behøver ikke bety at en er et troll eller at historien er oppspinn. Det er nok mange her på FP som ikke ville utlevert identiteten sin i lys av grove anklager, eller i det hele tatt. Er en ekte så er det gjerne en ekstra belastning å ikke lenger være anonym (og å vite at folk tror du lyver). |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringTja, jeg er ikke helt enig. Det er jo ikke snakk om å utlevere seg til hele forumet, men til en/to personer. Om man finner det utålbart, så er det ikke så vanskelig å be om å bli slettet.
|
|
|
#164 |
|
Pauset
|
Sv: Spørsmål om innrapportering
Hadde jo gjort saken litt greiere om man kunne finne denne adressen....Men det sier seg egentlig selv når man router om fra klasse a til dynamisk ip i gateway. Det ville ikke vært mye verdt som sikkerhet i alle fall, om det skulle være full tilgang inn. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Livsnyter
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg pleier vanligvis å ha antenner herfra og til månen og er den første til å oppdage ting som ikke stemmer. Fy som jeg hater denne berømmelige ammetåken for jeg har ikke fått noen pip-pip signaler om noe som ikke stemmer her inne. Ikke skjønner jeg hvilken tråd dere snakker om. Det eneste som har fått meg til å løfte øyebrynene de siste dagene er en litt utrolig tråd. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringDet var vel ikke annet å forvente enn at h*n skulle finne seg nye jaktmarker. Det er bare trist. |
|
|
|
|
|
#168 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringDet er tragisk. Tragisk at mennesker kan bli så syke. |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#170 |
|
© All rights reserved
|
Ja, dette er tragisk og veldig, veldig psykt. Og jeg synes det bør stoppes før vi alle blir paranoide og ikke verken tør å fortelle eller tro. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Metallica!!
|
*allerede paranoid*
|
|
|
#173 |
|
Pauset
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringMange steder må man ha navn når man registrerer seg (som blir holdt skjult for andre brukere). Jeg hadde ikke blunket over å gjøre dette så lenge det kun var for å unngå ting som dette. Det å kunne verifisere at personer eksisterer er en ganske grei ting i grunnen. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringMen mange steder man må ha navn så kan man skrive fake navn, så da er man like langt.
|
|
|
#176 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringNow we're talking.
|
|
|
#177 |
|
Pauset
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringGreit, man kan ha flere mobiler da, og de mest iherdige trollene hadde sikkert skaffet seg nødvendig utstyr. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringTroll eller ikke troll, i morgen skal jeg pule, så jeg bør legge meg.
|
![]() |
|
|