Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utakknemlig eller

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 23:13   #41
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utakknemlig eller

Dette minner meg litt om den gangen vi fikk tilbud om å få den ene massasjestolen til svigers. Den kostet en liten formue, og var omtrent like stor som hele stua vår. Vi takket for det generøse tilbudet, men sa som sant var at vi ikke hadde plass. Men da foreslo svigermor at vi kunne sette vekk sofaen (!) og sette stolen der i stedet. Det ble ikke noe av...

Mannen i huset hadde nylig bursdag, og hadde egentlig ingen spesielle ønsker. Han sa at _om_ folk ville kjøpe noe, var gavekort på ikea eller byggmakker det han ønsket seg, siden vi pusser opp hus nå, og det er dyrt. Resultatet var som en del her inne har lest at halve slekta spleiset på et juleservise. Jaja, det er vel tanken som teller.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:45   #42
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, jeg må le litt. Stakkars denne Flataker77 som gikk fra full grønn til full rød rekke på en stakket stund.

Gammel 12-12-06, 23:53   #43
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Uff, jeg må le litt. Stakkars denne Flataker77 som gikk fra full grønn til full rød rekke på en stakket stund.

Hva prater du om?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 00:03   #44
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva prater du om?

Ups - feil tråd. Den skulle vært i den sladretråden. Guri. Jeg aaaner ikke åssen det skjedde.

Gammel 13-12-06, 00:07   #45
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 13-12-06, 00:08   #46
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kommer litt ann på åssen svigermor du har tenker jeg, om det er ei som vanligvis respekterer ønskene dine, så hadde jeg tatt det i "god ånd", men om hu ikke er helt av den typen.....BYTTE BYTTE BYTTE!!!!!!!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 09:49   #47
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Åååååh, som jeg kjenner meg igjen! Bare at mine går enda lenger - de kjøper ting vi spesifikt har bedt dem IKKE å kjøpe.

Det gjorde de i fjor.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 09:56   #48
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Det kommer litt ann på åssen svigermor du har tenker jeg, om det er ei som vanligvis respekterer ønskene dine, så hadde jeg tatt det i "god ånd", men om hu ikke er helt av den typen.....BYTTE BYTTE BYTTE!!!!!!!!

Hun respekterer sjelden ønsker, stakkar mannen min fikk en liten skyllebøtte i går pga at han hadde svart uten å tenke seg om. Jeg ønsker å være takknemlig, men føler de har null respekt. Først sa vi at vi ønsket oss uteklær... eller vanlige klær. Dette var ikke et godt nok ønske tydeligvis for de fortsatte å mase, deretter sa vi bord og stoler, så spurte de hvilke. Så viste jeg det vi ønsket oss mest, vi må ha de i stua... subsidiært to andre sett. Det første settet hadde de ikke inne, det er greit, de to andre settene likte ikke hun derfor gikk hun i en annen butikk og kjøpte det fjerde settet.

Gammel 13-12-06, 10:02   #49
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er som å høre mamman min; hun ber om ønskelister, gjerne spesifert med bilde!
Ikke en gang har det skjedd at noen har fått noe av det som har stått på listen (en gang forresten, FischerPricekjøkkenet som W ønSket seg)!!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 10:13   #50
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hun respekterer sjelden ønsker, stakkar mannen min fikk en liten skyllebøtte i går pga at han hadde svart uten å tenke seg om. Jeg ønsker å være takknemlig, men føler de har null respekt. Først sa vi at vi ønsket oss uteklær... eller vanlige klær. Dette var ikke et godt nok ønske tydeligvis for de fortsatte å mase, deretter sa vi bord og stoler, så spurte de hvilke. Så viste jeg det vi ønsket oss mest, vi må ha de i stua... subsidiært to andre sett. Det første settet hadde de ikke inne, det er greit, de to andre settene likte ikke hun derfor gikk hun i en annen butikk og kjøpte det fjerde settet.

Skikkelig dårlig gjort av henne

Jeg hadde garantert BYTTET!!!Og nei,du er IKKE utakknemlig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 11:36   #51
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så viste jeg det vi ønsket oss mest, vi må ha de i stua... subsidiært to andre sett. Det første settet hadde de ikke inne, det er greit, de to andre settene likte ikke hun derfor gikk hun i en annen butikk og kjøpte det fjerde settet.

Hvis dere skal ha det i stua, og hun kjøpte et annet fordi hun ikke likte det dere ønsket dere - da skjønner jeg din frustrasjon bedre....

Men hvis hun "overkjørte" på den måten - da skader det vel ikke å bytte heller? (man får som man fortjener....)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 00:27   #52
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ta en "spansk" en, si det var en skade på det dere fikk og dere måtte bytte.....

Gammel 14-12-06, 01:00   #53
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Næmmen, sett på maken! Det er luftehull under armene. Det kan nok ikke den lille baderen bruke! Huffameg så trist!

Gammel 14-12-06, 01:03   #54
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ta en "spansk" en, si det var en skade på det dere fikk og dere måtte bytte.....

Det går jo sikkert, om hun ikke må se skaden først

Gammel 14-12-06, 09:39   #55
turi
representert

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det går jo sikkert, om hun ikke må se skaden først

Som en takknemlig person bytter du selvsagt uten å "trøble" svigers, "Ikke tenk på det svigers, det ordnet jeg!!!!!!"

Gammel 14-12-06, 09:59   #56
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg mener nå at hvis dette stadig gjentar seg og de til og med kjøper ting dere har sagt dere IKKE vil ha så burde de tåle at dere bytter. Om ikke annet trenger de jo å skjønne at dere ikke gidder å jatte med i all uendelighet.

Gammel 14-12-06, 10:06   #57
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Det blir byttet ...

Gammel 14-12-06, 11:48   #58
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det blir byttet ...

Hvordan gikk det seg til?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:51   #59
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det blir byttet ...

Heldiggrisen !! SÅ FLOTT!!!!
GLeder meg til å høre hvordan???

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 12:02   #60
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir byttet ...

Så flott! Min første reaksjon da jeg leste innlegget ditt var at du vil hate å ha kattetryner i stua di - i og med at du kaller de nettopp kattetryner.

Kjempe-bra at det ordnet seg!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.