Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 02:17   #40
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Det var ikke så mye styr med konfirmasjon som jeg trodde. Vi leide lokale, hadde koldtbord og en alt-mulig-hjelp. Jeg hadde ikke tenkt på at det var nødvendig, men det var faktisk helt uvurdelig. Hun la opp på fat, varmet opp mat, ryddet ut og inn, satt frem drikke, lagde kaffe, satt frem kaker, osv osv, hvilket gjorde at vi foreldre kunne slappe mye mer av.

Vi hadde heller ikke dessert etter koldbordet (er det vanlig?), men jeg hadde kjøpt inn og laget (dvs ryddehjelpen laget ) et ostefat som sto fremme sammen med koldtbordet, og det ble satt veldig pris på. Fotograf hadde vi tenkt å droppe, men dessverre ble ingen av bildene vi tok selv så fantastisk gode, så da ble det en tur likevel.

Ellers husker jeg mest at jeg grudde meg til talen, men det gikk fint (tror jeg, da). Vi hadde bordplassering og bordkort, men de ble omrokkerert litt i siste liten da vi dekket bordet. For øvrig fikk vi lokalet dagen før og dekket på og pyntet da. Hvite duker med enkel pynt, litt blomster, blomsterblader og lys. Vi hadde også gavebord med hvit duk, blomster og lys. (Viktig å sjekke at man har nok duker, man kan visst lett regne litt feil. )

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.