Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-06, 10:42   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

La meg tenke om igjen. Jo, jeg mener da det. *sjekke*
Nei, det var 1995! Var der i '95 - '96 - '97.
Var du der og gikk glipp av dem?

http://www.roskilde-festival.dk/obje...92000c&code=45

Jøss... Det året var det veldig mye bra musikk. Men hvor i all verden har jeg vært? Jeg fikk med meg REM, var ikke noen fan av dem før jeg så dem live. De spilte når jeg kom fra Sheryl Crow. Men kan ikke huske å ha fått med meg så mye mer det året... Vi sto nesten fremst på Prodigy, men de var så sinnsykt forsinket at jeg gikk og la meg før de kom på scenen.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 22:08   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jøss... Det året var det veldig mye bra musikk. Men hvor i all verden har jeg vært? Jeg fikk med meg REM, var ikke noen fan av dem før jeg så dem live. De spilte når jeg kom fra Sheryl Crow. Men kan ikke huske å ha fått med meg så mye mer det året... Vi sto nesten fremst på Prodigy, men de var så sinnsykt forsinket at jeg gikk og la meg før de kom på scenen.

Ja, det var veldig mye bra det året!
Men det var ikke like enkelt å få med seg alt, man skulle jo oppleve så mye annet også!

Det var iallefall det året jeg blant annet så Page & Plant, PJ Harvey, Supergrass og Suede. Ja, også TRICKY!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 22:38   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie

Ja, det var veldig mye bra det året!
Men det var ikke like enkelt å få med seg alt, man skulle jo oppleve så mye annet også!

Derfor liker jeg best festivaler med 1 scene. Små, koselig og man får med seg all musikken, kjent eller ukjent.

Tror jeg må ha vært på The Cranberries og Offspring når The Cure spilte. Det er jo over 10 år siden!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 00:32   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet! Jeg vet! Josh Groban må vel være en av dem jeg kunne tenkt meg aller mest å være på konsert med! Måtte litt tenking til!

Gammel 09-12-06, 05:03   #5
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Pink Floyd, absolutt.
Men gjerne også dumdum. Og savage garden en gang for lenge siden.

Var på fuentes, nilsen, lind og holm i oktober og det var kjempebra!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:44   #6
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Depeche Mode. Men siden ingen av mine venninner liker dem, så er det lite sannsynlighet for at jeg kommer på konsert med dem.

Ellers så kunne jeg tenkt meg å være på Robbie Williams konsert.

Gammel 11-12-06, 15:17   #7
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Her var det mange bra forslag til drømmekonsert! Har endel jeg og... De helt utelukkede er Beatles, Jimi og Jeff Buckley. Og selvsagt M. Phyton!
Av de som fremdeles er med oss er Tom Waits nok den største drømmen...

Noen av de store konsertopplevelsene jeg har hatt er Depeche Mode på Quarten i sommer, Smashing Pumpkins, Ben Harper, Bjørk, Phoenix.
Største irritasjonesmomentet er D'Angelo konserten jeg gikk glipp av sommeren '01 fordi jeg ikke kom meg fra voerspillet... Angrer bittert...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.