Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Din ultimate julegave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 10:59   #81
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Din ultimate julegave

Mannen glimtet så til i år at jeg fikk det ultimate på min liste:

Speilreflekskamera
Kjærestetur til Paris. Vi var der i mai, men fikk ikke sett på langt nær alt vi ville, så vi har snakket om en tur til. Denne gangen skal litt mere tid tilbringes på Louvre, bl.a., det fikk vi ikke med oss sist. Trollmannen vil helt opp i toppen av Eiffeltårnet, siden vi "bare" kom opp til 2. etasje sist. Jeg har intet enormt behov for å komme meg så høyt opp, så vi får se.

Så fikk jeg Kenwood Major av foreldrene mine til jul. Så rent bortsett fra drømmehuset, så fikk jeg alt jeg har ønsket meg i år. Det er mange år siden sist jeg kan huske å ha fått så mye flott fra listen min.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 12:01   #82
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

AC-billetter?

Billetter så jeg kan dra til Oslo og stalke deg litt!!

"Coming soon to a corner near you!!"

Gammel 28-12-08, 12:12   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

både til AC-ballett og stalking. Og hvor er min prosentandel av billettinntektene?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 12:15   #84
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Tja.
-garasje
-ny jobb
-en ferie
-drømmebryllup, UTEN å tenke på penger
-en lottolapp hadde vært greit.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 12:16   #85
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

både til AC-ballett og stalking. Og hvor er min prosentandel av billettinntektene?

Det er ikke ballett n`Angus driver med da...

"I`m typing from inside your house" :skuml musikk i bakgrunn!!:

Gammel 29-12-08, 02:50   #86
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Det er ikke ballett n`Angus driver med da...

Ikke? Har du sett duckwalken hans, eller?
Klassisk ballett, spør du meg.

Gammel 29-12-08, 15:34   #87
turi
representert

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ikke? Har du sett duckwalken hans, eller?
Klassisk ballett, spør du meg.

Tsh.. Seriøs headbænging, med innebygd whiplash!!

Gammel 29-12-08, 15:42   #88
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den ultimate julegaven er å se barna når de åpner sine presanger!

Ellers kunne jeg virkelig hatt behov for en gartner!!

Gammel 29-12-08, 15:53   #89
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Leilighet i florida/timbuktu/libanon hvor som hels bare langt langt vekk ----til svigermor.
Jula er ei hæææærlig tid dere*posetiv som bare svarte hælvete*

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.