Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Din ultimate julegave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 14:44   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ultimate julegave

iPhone
Kjærestetur til en by i utlandet
Nytt garderobeskap med plass til klærene mine
Ny bil

En stylist og handyman som fikset huset slik at det ble mer praktisk i forholdt til oppbevaring!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:49   #42
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dere er så materialistiske jenter.

Jeg mente selvsagt at jeg ønsker meg 5 geiter, 3 kuer, 2 kaniner, en bestemor og et fadderbarn i Uganda.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:56   #43
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

I følgende rekkefølge:

- Fiks ferdig hus (dvs. tilbygg med egen inngang + listing og alt annet småtteri!)
- Helg uten unger, gjerne i en storby på spahotell

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 15:01   #44
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eit hus med plass til oss i.

Gammel 18-12-08, 15:03   #45
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tørketrommelen virker kun hvis man taper fast døren med gaffatape. Hver gang; ikke så praktisk i det daglige.

Det problemet hadde jeg også.. Så kom apekatten og fikset det.
Han stakk noen plastklyper biter inni sensoren.. Funket som bare den! Du hakke en hendig mann da?

Gammel 18-12-08, 15:04   #46
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Glemte å svare på tråden.. Om jeg kunne øsnket meg noe i framtiden så er det bestått eksamen, få minstemann tilbake og kanskje få flere barn.

Mer materialtistiske ting er bøker, klær, o.l. Jeg er veldig enkel egentlig, selv om apekatten har hengt seg opp i noe annet.

Gammel 18-12-08, 19:05   #47
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Han heter Sebastian, har vært min beste hestevenn i mange år og er nettopp solgt til en heldiggris i Bodø.
Vi hadde ikke råd til å kjøpe ham når han nå skulle selges.

Ellers: Ny tattis og gyllen ring på fingeren hadde ikke vært dumt ...

Sist redigert av Enhjørning : 18-12-08 kl 22:12. Årsak: Skikkelig bilde av Sebbelille min ...
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:37   #48
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Han heter Sebastian, har vært min beste hestevenn i mange år og er nettopp solgt til en heldiggris i Bodø.
Vi hadde ikke råd til å kjøpe ham når han nå skulle selges.

Ellers: Ny tattis og gyllen ring på fingeren hadde ikke vært dumt ...

Så søt han er.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:48   #49
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Et hus stort nok til alle oss, pluss en kjærestetur
Ellers hadde jeg blitt fryktelig glad for et gavekort på Alvekjole eller annen slik type kjole
En iphone hadde ikke blitt kastet den heller i grunnen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:58   #50
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg og Gjertrud ønsker oss begge en ny Food processor

Næsj ville heller ha fått noe romantisk og til meg selv. Var tider dengangen mannen kjøpte meg lekkert undertøy og det sammen med min kommende svigermor.
En langhelg bare han og jeg hadde gjort susen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:00   #51
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Skal du flytte til by'n ?

:vet hvor det huset er:

Før eller senere.

Gammel 18-12-08, 21:00   #52
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Dra til et rolig sted med gubben der vi kan slappe skikkelig av og få litt tid sammen.

Vi har ikke gitt gaver til hverandre på flere år. Gaven i år blir å spare så vi får reist på en liten påskeferie med barna.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:10   #53
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Så søt han er.

Jeg vet. Verdens søteste. Og snilleste. Og kuleste. Og flinkeste.

Gammel 18-12-08, 22:26   #54
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt utopisk ønsker jeg all mulig lykke for meg og mine, fred på jord og grenseløs kjærlighet.

Jeg ønsker meg en jobb der jeg kan jobbe mindre og tjene mer.

Jeg ønsker meg et piano, eller aller helst et flygel. Og da også et hus med plass til flygelet, helst nytt hjemme på gården jeg vokste opp på.

Jeg ønsker meg denne:

En slik søt en:

Og så tror jeg det hadde vert greit med en ny bil. Jeg elsker den jeg har nå, men det begynner å dra på årene. Desverre.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 20:45   #55
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opplevelser, opplevelser, opplevelser!

Jeg har det alt for kjedelig om dagen.

Gammel 19-12-08, 23:40   #56
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg også en kjærestetur med gubben, kanskje til Paris eller Barcelona.
Nytt bad står også høyt oppe på listen.
Og en nyere bil men skal ikke ta opp noe lån nå i disse tider....

Gammel 19-12-08, 23:41   #57
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gavekort på massasje, og hudpleie, samt et helt sett med hudpleieprodukter fra salong. :drømme:

Gammel 19-12-08, 23:44   #58
Sunshine39
Glad og fornøyd!

Sunshine39 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sunshine39 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

En barnefri tur til samme-hvor-det-måtte-være!

Sunshine39 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:46   #59
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Garasje med loftstue.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 17:02   #60
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror den ultimate julegave hadde vært en grunn tl å ta en gt - og at den hadde vist et +.
Jeg tror også at en samtale med kaillen ved Snåsa hadde vært fanatstisk.

Ut over det... Jeg synes godt at mine brødre kunne gitt meg flere tantebarn.
Jeg kommer faktisk ikke på TING som ville vært flotte som julegave. Jeg fikk en selvpyntet fyrstikkeske av min niese, selvsydde dekkebrikker av min mor - og det var de fineste tingene vi fikk denne jula! (Mannen ogjeg har ikke kjøpt gaver til hverandre ennå.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.