Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 14:21   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Da jeg så at hun hadde startet shoppetråd fikk jeg nok en bekreftelse på det.

Hvorfor det? Det hørtes litt sånn fordomsfullt ut.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:24   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Hvorfor det? Det hørtes litt sånn fordomsfullt ut.

Jeg innrømmer gjerne fordommer mot devoted shoppers. So help me god.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:28   #3
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg innrømmer gjerne fordommer mot devoted shoppers. So help me god.

Jeg shopper ikke så mye. Jeg lager bare tråder og ser på hva andre shopper. Var nok mer da vi ventet nr.3.

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Jeg tilhører dem som faktisk mener det er en del gruppeorientering her på dette forumet. Jeg har vel også en følelse av at ofte er det dem som bryter ut av gruppeorienteringen, som blir korrigert - naturligvis på moderate måter.

Det er jeg nok enig i, og regnet derfor med å få en del motbør i dag.

Gammel 19-12-08, 14:29   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg shopper ikke så mye. Jeg lager bare tråder og ser på hva andre shopper. Var nok mer da vi ventet nr.3.

Interesse for hva andre har shoppet går også inn under fordommene mine.

Gammel 19-12-08, 14:37   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Interesse for hva andre har shoppet går også inn under fordommene mine.

Hva mener du? Har du en fordom mot de som synes det er artig å se hva andre kjøper til barna sine?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:39   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva mener du? Har du en fordom mot de som synes det er artig å se hva andre kjøper til barna sine?

Fordom har jeg ikke akkurat, men det er ganske fjernt fra meg å synes det er interessant. Folk som lager tråder om hva de shopper til ungene sine, er ganske forskjellige fra meg i akkurat så måte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:41   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Fordom har jeg ikke akkurat, men det er ganske fjernt fra meg å synes det er interessant. Folk som lager tråder om hva de shopper til ungene sine, er ganske forskjellige fra meg i akkurat så måte.

Der sa Teo det. En av de, hvis innlegg jeg ofte nikker samtykkende til.

Gammel 19-12-08, 14:45   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det blir noe annet. Det er mange tråder jeg finner totalt uninteressante, men jeg har sjelden fordommer i så måte.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:41   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja. Det er sikkert sånne som drar til "syden".

Gammel 19-12-08, 14:45   #10
Dronningen
Pauset

Standard

Ja. Det er sikkert sånne som drar til "syden".

Kristiansand mener du? Ja det blir jo reine skjære syden.

Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.