Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

"Flaue" julegaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 00:13   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flaue" julegaver

Har ikke fått særlig mange flaue gaver. Fikk en gang noen veldig stygge hunder (med stråhatt) som sto og gav hverandre en klem (to stykker som satt sammen) Fyren jeg fikk gaven av var jeg egentlig litt småforelska i - helt til den jula (jeg var kanskje 18)

Forøvrig så gav jeg mannen et hjemlaget gavekort den gangen vi nettopp var blitt sammen. 10 klipp av typen: "legge opp gardiner" "en middag" "luksusmatpakke" "vindusvask" og stilen der (vi bodde ikke sammen) - Noen av klippene var "valgfri tjenester" - Jeg tenkte hele tiden på praktiske tjenester, mens mannen var hellig overbevist om at hele hans familie trodde jeg indikerte mer fysiske tjenester

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.